Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

18 Ocak 2017 Çarşamba

Maybelline Fit Me Mat Fondöten #110

Herkese Merhabalar,

Bugün sizlere MAYBELLİNE markasına ait ülkemize gelmesi beklenen ve sonunda bir kaç ay önce gelen FİT ME mat fondöteni hakkında yorumlarımı paylşacağım

Ülkemize geldiğinden beri çok ilgi gören meşhur bir fondöten, 5 renk seçeneği var onlarda 110-120-130-220 ve 230 renkleri.

Karma ve yaglı ciltlere uygun bir ürün bence, mat olduğundan kuru ciltler de pul pul durabilir.


İçerisindeki pudra ve mikro tozlar ile de matlaştırdığı yazıyor, dermotolojik testlerden başarıyla onaylanmış ve non-komedojeniktir.


Yani gözenekleri kapatan bir ürün.




Bendeki 110 numaralı rengi yani en açık renk ve ben buğday tenliyim, bir tık açık oldu fakat bunu da the body shop koyultucu ürün alıp dengelemeyi düşünüyorum.

Karma cildim de pul pul durmadı fakat bu ürünü uygulamadan önce güzelce nemlendirilmiş bir cilt şart.

Ben fırça ile uygulamayı seviyorum, ürün kapatıcılığı ortadan bir tık az olduğundan sünger ile iyice kapatıcılığını almak istemiyorum.



Ürünün bende duruşu bu şekilde, pudra ile sabitliyorum elbette gün boyu çok iyi dayanıyor.

İndirimsiz fiyatı 30 tl, indirimde 18-19 tl'ye bulabilirsiniz.

Umarım beğendiğiniz bir yazı olmuştur, gelecek yazılardan haberdar olmak için en alttaki abone ol kısmından abone olabilirsiniz.

Çok teşekkür ederim,
 Sevgiler

4 yorum:

  1. cildindeki duruşa bayıldım canım çok güzelsin maşallah bu arada yeni yazıma beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim makyajınııı <3

    YanıtlaSil
  3. Cildine çok güzel oturmuş gerçekten <3 Bu arada blogunuzu takibe aldım bana da bekliyorum ladyoflochaber.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil