Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

10 Nisan 2013 Çarşamba

BeLLa'nın Gelinliği...

Kristen stewart bir diğer adıyla vampir kız bella swan bildiğiniz gibi kendisi alacakaranlık serisinde oynadı..Çok beğendiğim bir oyuncudur ve kendisi o mavi gözleriyle mükemmelliği andırıyor...Alacakaranlık şafak vakti 1' de robert pattinson yani edward cullen ile dünya evine girdiler herkesin merak ettiği ise bellanın düğün günü gelinlik olarak ne giyecek diye diye düşünüp taşınmaya başlamıştık tabi artık öğreneli çok oldu ama ben yinede bahsetmek istedim saçından başladım düğün ayakkabısına kadar yazdım arkadaşlar umarım beğenirsiniz....

                        



     Bildiğiniz gibi bella'nın gelinliği istanbul beymen bridal'da 799 dolar yani türk lirası ile 1598 tl arkadaşlar fiyatı bence çok uygun ama bencede yine istanbul'da oturanlara bir göz atmalarını tavsiye ederim özellikle yeni evleneceklere...Bella'nın gelinliği tasarlayan bayan ise Carolina Herrera...Gerçekten zevkli bir bayanmış...Çok güzel bir gelinlik resmen sade ve şık'ı anımsatıyor...

                    



 Bella'nın düğün ayakkabılarının tasarımı yine Carolina Herrera...Biraz yüksek topuklu yani var bir 20 cm eminim topukluyu özel günler haricinde hiç giymeyen biri için zor olur tahminimce...Ama çok güzel ayakkabılar...
                                       




Bella'nın saçına taktığı o muhteşem taç harika olmuş yani ağır bir makyaj ve saç modeli seçmediği için mükemmel bir görüntü yaratmış...
 Saçı ise tek kelimeyle mükemmeldi örgü topuz tercih etmişti sade ama şık bir saç modeli bence yapılması da fazla vakit almayan pratik bir saç modeliii..


Davetiyeyi unutmayalım aslında edward'ın isminin o kadar uzun olduğunu görünce açıkcası herkes gibi bende şaşırdım...Ama davetiye çok güzeldi bir romantik olmuş bu düğün ya....
               





Dediğim gibi bir romantik olmuş bu düğün...Umarım beğenmişsindir çünkü ben çok beğendim..Sade ve şıklığının içerdiği bir düğün olmuş kır düğünüde havaya sıcak bir ortam katmış...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder