Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

20 Aralık 2013 Cuma

AVON ÜRÜNLERİM...

Avon çok sevdiğim bir kozmetik markası...Ne arasanız var ve benim makyaj malzemelerimin büyük bir kısmı avon... avon ürünleri bana kaliteli ve güzel geliyor. Avondan alışveriş yapmaktan hiç bıkmıyorum, bıkmayacağım canlarım..

  Haydi başlayalım...İlk olarak avonun çok sevdiğim favori ürünlerinden biri avon fondöten fırçası..bu fırçayla çok rahat fondöten uyguluyorum..avon fondöten fırçası ile tanışmadan önce fondötenimi elimle sürüyordum ve pütür pütür oluyordu cildim ben de kendime bir tane fondöten fırçası alsam daha iyi olacağını düşündüm..Çünkü çevrem bana sürekli fondöten fırçalarını övüyordu avon katoloğunda görünce hemen kaptım...


sanırım 6 tl gibi bir fiyatı vardı...

sadece tek sorun uygularken biraz bastırmak gerekiyorr...





Avon' un en güzeli 4'lü farları..bir ara indirim olduğu için 2 tane birden aldım... biri kahve tonları günlük makyaj için çok ideal diğeri de koyu renkler var aslında içinde açık iki renk mor tonlarında...


fiyatı da 8-9 tl gibi bir şeydi. mat far arıyorsanız bunu tavsiye etmem ama kahve tonları parlak olsada hiçte abartı durmuyor..tavsiyemdir...

sonunda çok sevdiğim avon top allığıma geldik..çok güzel bir ürün şiddetle tavsiye ediyorum ama içindeki süngeri ile değil de allık fırçasıyla sürerseniz daha kesin bir sonuç alırsınız...

fiyatı da çok uygun buldum aldığımda fiyatı 7tl idi ama şimdi 40 tl bence almak için indirimleri takip edin...

Color trendin fondötenini açıkca pek beğenmedim ben..çünkü çok fazla cildim pütür pütür oluyor ve kapatıcılık özelliği olmadığını düşünüyorum ama yine de pudrayı üstüne sürünce pek belli olmuyor..fiyatı da 8 tl idi...



kendinize iyi bakın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder