Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

15 Ocak 2014 Çarşamba

FLORMAR COMPACT POWDER PUDRA...

Uzun bir zamandır flormar'ın compact powder 91 numaralı pudrasını kullanıyorum ve çok memnunum..istediğim kapatıcılığı sağlıyor...Başka bir pudra kullanmayı düşünmüyorum açıkçası...Avon markasının büyük yüz fırçası ile uyguluyorum ve cildimde sanki hiçbir şey yok gibi duruyor beni aradığım şey de bu doğal durması..Sanırım fiyatı 10tl..Kesinlikle tavsiye ederim ben beyaz tenli olduğum için 91 numarayı kullanıyorum ve tam uyuşuyor...Zaten 4'den fazla renk seçeneği var ve renk konusunda bana yardımcı oldular yoksa hayatta tenime tam uyuşan bir pudra bulmam mümkün değil en azından benim için öyle :)


         sizin kullandığınız ve tavsiye ettiğiniz markalar var mı?? Favori pudra markanız nedir??kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder