Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

26 Şubat 2014 Çarşamba

GOLDEN ROSE OJE MATTE 12 BLACK

Bir süredir siyah mat bir oje arıyordum ve buldum yaklaşık 2 ay oldu aldığım tek kelime ile mükemmel ben tek kat sürüyorum yeterli oluyor ve çabucak kuruyor tek sorun çok mat olması yani dikkat çekici o yüzden manikürünüzü çok iyi yapmanızı şimdiden söylerim..ilkten endişeliydim almakta ama iyi ki almışım..12 numaralı golden rose markasının bu ojesi beklediğimden daha iyi iş çıkardı zaten ojenin şişesi çok şık ve merak uyandırıcı duruyor :) ben 4.50 tl'ye aldım sizde bu linke tıklayarak alabilirsiniz ya da size en yakın golden rose stantlarında bulabilirsiniz https://www.goldenrosestore.com.tr/Matte-Oje-12,PR-1640.html almanızı tavsiye ederim hayal kırıklığına uğramayacağınızı garanti ederim..


                                                            kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder