Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

10 Şubat 2014 Pazartesi

TAVSİYE ETTİĞİM AVON ÜRÜNLERİ..

Avon markasının ürünlerini uzun zamandır kullanan biri olarak hem tavsiye ettiğim hem de tavsiye etmediğim ürünler var..Bugün tavsiye ettiğim ürünleri paylaşıyorum..

 avonun bu parfümünü yeni kullanmaya başladım o yüzden kısa bir izlenim sonucu yorum yapmaktayım..kokusu çok güzel ağır bir koku değil ama dikkat çekici bir koku arıyorsanız far away gold parfmünü tavsiye ederim..avon katoloğu temsilcisi olduğum için panoramadan 25.10 tl' ye sahip oldum..


 bu takılar özel günler için çok ideal en baştan küpe, bilezik ve yüzük olmak üzere 1 sette 3 harika takı bulunuyor..
 avonun bu rimeli çıkardığı için avona sonsuz minnettarım neden mi seyrek kirpiklere sahip biri olarak hacim vermesi ve kirpiklerimi daha uzun göstermesi beni çok mutlu etti..
artık her marka cc kremi çıkarmış durumda yani bize de en iyisini bulmak düşüyor deborah markasından sonra avonun cc kremi gelir benim için..cc kremler cilt tonu eşitsizliğini düzenlemekle yükümlüler yani kapatıcılık pek fazla yok ama cilt tonunu eşitliyor..

avon rujlardan bir ara çok şikayetçiydim çünkü çok çabuk kırılıyordu ve çok uzun süre kalıcılığa sahip değildi..ama 2014 avon markasına da uğurlu gelmiş olmalı ki artık daha kalıcı ve kaliteli rujlar çıkarıyorlar bende her defasında daha fazla alıyorum..
Eğer çevrenizde avon temsilcisi yoksa hiç endişelenmeyin avon'un yeni işlemi sayesinde size en yakın temsilciyi bulup istediğinizi sipariş edebilirsiniz..
linke tıklamanız yeterli..  http://www.avon.com.tr/PRSuite/nasil-satin-alirim.page

2 yorum:

  1. For away goldu çok merak ediyorum ama henüz deneme fırsatım olmadı. :) little black dress, perceive ve city rush denediklerim icinde en sevdiklerimden :)

    YanıtlaSil
  2. far away gold'u kesinlikle denemelisin çünkü çok güzel ve kalıcı bir kokusu var...sevdiğin parfümleri bende kullandım ve halen kullanmaktayım :)) yorumun için teşekkürler yine beklerim..

    YanıtlaSil