Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

21 Şubat 2014 Cuma

YAZ TRENDLERİ: PEMBE VE TURUNCU RUJ MODASI

Yavaş yavaş havalar ısınıyor ve bizde yazın ne moda? sorusuna bir sürü cevap buluyoruz :) Eğer yaz için alışverişe çıkmadıysanız listenize pembe ve turuncu rujuda ekleyin..Ben pembeyi çok severim ve çokta sık kullanırım özellikle avon color trend markasının ve nars markasının pembe rujları çok severek kullanıyorum ama turuncuya pek ısınamadım yani dikkat çekici bir renk çokta hoş duruyor resimlere baktığımda ama çok fazla beyaz tenli biri olarak bana yakışır mı? Kendime deneme amaçlı almayı düşünüyorum ama hangi markanın daha iyi özellikleri var bilmiyorum yani pütür pütür olmasın zaten bütün markaların iyisini kötüsünü bilirim ama turuncu ruja gelince kaliteli olmayacağından endişeliyim marka öneriniz varsa yorum kutucuğuna yazarsanız memnun olurum..

PEMBE RUJ:









Gerçekten çok tatlı ve şık duruyor deme her kombine gideceğini düşünüyorum..

TURUNCU RUJ:









ha unutmadan turuncu ruju direk değilde dudak kalemi ile sürerseniz daha iyi sonuç alırsınız ve pürüzsüz bir şekilde uygularsınız bunun için avon markasının dudak kalemlerini tavsiye ederim gerçekten de çok güzel uyguluyor baskı uygulamaya da gerek kalmıyor yumuşacık uygulama ile mükemmel sonuç alabilirsiniz.. Eğer avon temsilciniz yoksa yandaki linke tıklayıp size en uyakın temsilciyi bulup sipariş verebilirsiniz.. http://www.avon.com.tr/PRSuite/nasil-satin-alirim.page

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder