Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

30 Mart 2014 Pazar

BİLEKTEN BAĞLAMALI TOPUKLU AYAKKABI MODELLERİ 2014

Herkese soğuk bir pazar gününden merhaba...Konumuza geçmeden önce bugün 30 mart seçim günü lütfen herkes oy vermeye gitsin 1 oy 1 oydur..ne olacak 1 oydan demeyin 1 oy TÜRKİYE'nin kaybettiği zamanı belki telafi edecek..kimin iyi olduğunu düşünüyorsanız ve ülkemizin geleceği için başarılı olana  oy verin..

Gelelim konumuza ben topuklu ayakkabıları fazla tercih etmiyorum çünkü dışarı çıktığım zaman ayaklarımın su toplamasından nefrett ediyorum..ama bilekten bağlamalı topuklu ayakkabılara karşı bir zaafım var desem yalan olmaz :)) birincisi  ayağımdan çıkmıyor her adım atışımda, ikincisi çok şık modelleri var..sizlere de hoşuma giden görsellerden birkaçını koydum bir de kombin edilmiş halde koydum hadi iyii okurlar canlarım benim....



























4 yorum:

  1. Çok şıklar emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler tatlım okuduğunuz için çok teşekkür ederim yine beklerim

      Sil
  2. meraba .. ya ben şu açık mavi çiçekli bilekten bağlamalı ayakkabıyı nerden bulabilirim günlerdr arıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) canım benim şimdi ilden ile mağazalar değişiyor ve ben en son bunu bambi de gördüğümü hatırlıyorumm...umarım yardımcı olabilmişimdir tatlım..

      Sil