Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

14 Mart 2014 Cuma

YAZ TRENDLERİ 2014 : DANTEL MODASI

Bir süreliğine yayın yapamadım nedeni ise gezi parkı olaylarının küçük şehidi berkin elvanı bir kaç gün önce kaybettik ve o üzüntü ile yayın yapmamaya karar verdim umarım anlayışla karşılarsın daha 15 yaşındaydı kendisi..Umarım bunda sonra kimse ölmez ve ülkemizde barış,huzur olur.Ama şuna inanıyorum ki gezi parkında şehit olan bütün güzel insanlarımız hiç unutulmayacak mekanları cennet olsun nur içinde yatsınlar...Gelelim bugün ki konumuza 2014 yazının trendlerinden biri de dantel işlemeli kıyafetler..Bence çok güzel ve kimsenin sıkılmayacağını düşünüyorum..Sadece özel günlerde değil günlük olarakta tercih edilebilir ben en çok dantelli elbiseleri şık buluyorum..




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder