Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

3 Nisan 2014 Perşembe

KISA ŞORT MODELLERİ 2014

Herkese yeniden merhaba...3 günlük bir aradan sonra yıllardır yazı yazmamış biri gibi hissediyorum..Bloga yayın yapamamamın sebebi sınavlar...çok yoğun bir haftadan sonra derin bir nefes alarak yayınımı sizlerin huzurunuzda yayınlıyorum..bugün hem şort kombinleri hem de bu senenin şort trendlerinden biri dantel detaylı şort modellerini yazıyorum..inanmayacaksınız ama kısa şortları hiç sevmiyorum ama ara sıra giyiyorum...siz seviyor musunuz?? yorumlarınızı bekliyorum :D gelelim sizin için seçtiğim görsellere...





                                       alttaki kombini çooook sevdim tam benlik aslında :)















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder