Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

16 Nisan 2014 Çarşamba

UZUN SAÇ MODELLERİ 2014

Herkese tekrardan merhaba...6 günlük bir aradan sonra tekrar birlikteyiz 6 gün ara vermemin sebebi sağlık problemleri..Artık sonunda daha iyiyim ve normal hayatıma dönebilirim bugün kısa saçları olanların derdiyle uzun saçlıların var olan bir yayın paylaşacağım..Uzun saça sahip olan biri olarak hem dertliyim hem mutluyum dert olarak saçlarımın taranması zor, çok çabuk birbirlerine karışıyor düzleştirmek için en az iki saat uğraşmam gerek hoşlandığım taraf ise istediğim şekli her an her dakika yapabiliyorum..Bende sizlere uzun saç görsellerinden en güzellerini beğenip koydum..




              Şunu da söylemeden geçmek istemiyorum papatya suyu ile hem saç rengini açabilirsiniz hem de saçlarınızı uzatabilirsiniz...Ben her 3-4 ayda bir kırıklarımı aldırıyorum uçlardan 3-4 cm kısaltıyorum.













4 yorum:

  1. süper bir post olmuş güzelim :) takipteyim seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim tatlım :) teşekkürler takip için :) :) kendine iyi bak yine beklerim..

      Sil
  2. Kürler vslerle deli gibi saçımı uzatmaya çalışıyorumm :) birazmakyajbirazbakim.blogspot.com benim bloguma da beklerim, takibe aldım :)

    YanıtlaSil
  3. bende kesiyorum maşallah 1-2 hafta demeden eski haline geri dönüyorrr :)) hemen bloğuna göz atıyorum cnm teşekkürler takip için :))

    YanıtlaSil