Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

24 Mayıs 2014 Cumartesi

SAÇ TEBEŞİRLERİ :)

Herkese merhabalar..Bugün sizlere son zamanlarda biz bayanların gözdesi olan saç tebeşirlerinden bahsedeceğim..Saç tebeşirleri bence uçuk renklerde saçlarınızı komple boyatmaya cesaret edemeyenler için var madem komple boyatmadan korkuyorsunuz siz de ilk saç tebeşirlerinden başlayın...Hem kolay ve basit hem de sizin için daha kullanışlı olur ama unutmadan saç tebeşirleri de saçlara zararlı...Bunun için çok iyi bakım yapmak gerek...


SAÇ TEBEŞİRİ KULLANIM AŞAMALARI :


  • Saç tebeşirini kullandığınızda saçlarınızda  jöle, sprey gibi herhangi bir saç ürünü olmamalı.
  • Saçlarınız sarıysa, tebeşirin 1 yıkamayla çıkabilmesi için tebeşiri uygulamadan önce saçınızı ıslatmayın.
  • Tebeşiri kullanırken ellerinize bulaşmaması için eldiven kullanabilirsiniz.
  • Saçınızda tebeşirle yatarsanız yastık kılıfına bulaşacaktır.
  • Sahilde ve yağmurlu günlerde saç tebeşiri kullanmayın.
  • Tebeşiri saçınıza sürerken eski bir tişört giyin.
  • Tebeşir sonrası saçlarınıza saç maşasıyla şekil verecekseniz saçın tamamen kurumasını bekleyin.































Ayrıca videolarını severek izlediğim güzelleşelim adlı hesapta saç tebeşiri nasıl uygulanır videosu vardı bende çok beğendim çok açıklayıcı olmuş sizlerle de paylaşmak istedim..



2 yorum:

  1. Seni sobeledim :)

    http://moryolculuk.blogspot.com.tr/2014/05/ben-de-sobelendim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen cvaplıyorum tatlım çok teşekkürler :)

      Sil