Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

1 Haziran 2014 Pazar

MİM:MOR YOLCULUK :)

mor yolculuk blogunun sahibi ve benim canım arkadaşım hazal beni mimlemiş biraz geç cevap verdim kendisinden özür dilerim bilgisayarıma virüs girdiği için bir kaç gün açamadım...Gelelim benim cevaplarıma...
 

1) Arkadaşınız saçlarını boyatmış, hiç yakışmamış. Nasıl olmuş? diye sorunca ne dersiniz?
Doğruyu söylerim sonuçta arkadaşım ve yalan söylemem..Beğenmediysem kendisini kırmadan yakışmadığını söylerim...  
                                             
 2) Evinizde hangisinin olmasını istersiniz?



          


kediiii :) Kedileri çok severim ben evde besleyemiyorum çünkü muhabbet kuşum var evde..çenesi de biraz düşük :D

3) İntikam:
                           a-  soğuk yenen bir yemektir
b- tatlıdır
   c- gereklidir
   d gereksizdir
          e  diğer: açıklayın

bence c..Bazen canını yakanlardan intikam almalısın ki bir daha seni incitmeye cesaret edemesin..
5) Ülkeyi kötülerden temizlemek için hangisi olmak isterdiniz?
      Bir süper kahraman
      Kill Bill'deki 'gelin'
cezalandırıcı
                 Diğer:Hangisi? açıklayın:)
bir süper kahraman olman isterdim..kimse beni fark etmeden kötü şeyleri yok etmek isterdim :)


Hazalcığıma tekrardan teşekkürler...bende iki blogger arkadaşımı mimlemek istiyorum kendileri mimlendi mi bu konu hakkında bilmiyorum :) ama ben yine de mimleyim


kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder