Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

13 Haziran 2014 Cuma

OMBRE DUDAKLAR 2014 :)

Herkese merhabalar...Bugün biraz makyajdan bahsedeceğiz..Benim çok hoşuma gitti bu dudaklar..Yapılışı da çok kolay ve çok güzel bir görüntü oluşturuyor farklı bir şekilde bu dudakların adı ombre dudaklar..Evet ombre dudaklar,ombre saçlar ve tırnaklardan sonra ombre dudaklarda çok moda oldu...İşte görseller..









 Yapılışı da çok kolay hemen bir özet geçeyim ilk önce dudaklarınızın çatlak olmamasına dikkat edin ilk olarak açık bir ruj rengini dudağınızın orta kısmına sürün alt ve üst kısmına sürülecek..daha sonra koyu bir ruj ile çevresine sürün en sonda dudaklarınızı birbiri ile emin ve tamamdır...en altta yapılış videosu da var :)



güzelleşelim adlı youtube da makyaj,saç modelleri,kendin yap projeleri ve daha fazlası için youtube da kendisini güzelleşelim adlı hesaptan takip edebilirsiniz..çok güzel videoları var.. ve bu da ombre dudak makyajı yapılışı...


2 yorum:

  1. Çok güzel duruyor ben pek ruj kullanmıyorum ama deneyesim geldi. :) Teşekkürler anlatımın için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm bnm beğendiğine sevindim :) :) bende ruj kullanmam çok ara sıra sürüyorum ama bunlar denenmeliii :) yine gel hep beklerim...

      Sil