Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

15 Temmuz 2014 Salı

ASKILI ELBİSE MODELLERİ 2014 :)

Herkese tekrardan kocamannn bir merhaba :) umarım haftanız güzel geçiyordur nasılsınız bugün bakalım umarım haftanız güzel geçerr :) Yaz gelince elbiseler çıkar ortaya ve benim de yazın en çok sevdiğim özelliği elbise mevsimi olması..Ben de sizlere benim en çok beğendiğim elbiseleri baktım seçtim beğendim ve sizlere sunuyorum bakalım sizlerin hoşuna gidecek mi..Bu arada askılı elbiselerin bir tek özelliğini sevmiyorum o da bazı ince askılı elbiselerde sütyen takılmaması gerekiyor takınca çirkin duruyor bazısında ben de sütyen takmayınca rahat olamıyorum :) var mı bir tavsiyeniz canlar...Benden en çok hangi yayınları görmek istiyorsunuz yorum kutucuğuna yazın gönderin bana bende sizi memnun edeyim dimii :)

















evettt resimler bu şekilde bunlar benim beğendiklerim..yorumlarınızı eksik etmeyin ve devam eden bir çekilişim var katılmak isterseniz çekiliş için tık tık :) iyi günler dilerimmm..

8 yorum:

  1. Harika bir yazı olmuş canımm, bu sezon H&M de harika. Yaz için alışverişimin hemen hemen hepsini ordan yaptım. Bu tarz elbiseleride bulmak mümkün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler kuzumm :) okuduğuna sevindimm o zaman bir h&m ye uğramak gerek..çok teşekkür ederim yine gel hep beklerim :) :*

      Sil
  2. Askılı elbiselerde askısız sütyen kullanmak en iyisi. Triumph ve Marks&Spencer'da kenarları silikon olanları tene yapışıyor cok rahat, buyuk kalıplarda bile hiçbir sıkıntı olmuyor tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu bilmiyordum en kısa zamanda Triumph ve Marks&Spencer ı ziyarete gidiyorumm o zaman çok teşekkür ederim yine gel hep beklerimm tatlımm :) :) :*

      Sil
  3. Merhaba mimledim sizi merak ediyorum :)
    Buyrun : http://sensubatintamamisin.blogspot.com.tr/2014/07/sey-ben-azck-mimlendim-de-pek.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) :) hemen cevaplıyorum sorularını tatlımm çok teşekkürler tekrardan :) :*

      Sil
  4. çok hoş elbiseler :)))
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com.tr
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm bnm çok hoşlar beğendiğine sevindim :) :) hemen geliyorum sana kuzum :) :*

      Sil