Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

2 Eylül 2014 Salı

Ekoz Kozmetik ile 100 kişiye La Casa De Los Aromas'tan Harika Hediye Çekilişi :) :)

Herkese merhabalar :) bugün beyaz begonvil blogunun sahibi gülşah bana yardım etti kendisine çok teşekkür ederim çok öpüyorum gülşahı  ve konuya geçiyorum bende sizlere ekoz kozmetiğin çekilişini duyuracağım ben bu harika çekilişe eylül ayının en güzel çekilişi derim eğer sizde katılmak isterseniz http://www.ekozkozmetik.com/kampanya/ linkine tıklayıp formu dolduruyorsunuz daha sonra bu kampanyaya katılabilmek için facebook'ta ekoz kozmetik sayfasında 3 bağlantıyı paylaşmanız gerekiyor..ekoz facebook sayfasının linki de bu : https://www.facebook.com/ekozkozmetik?fref=ts daha sonra blogumu gfc den takip edip ankette ki yönlendiren kısma da taktakıştır giy yakıştır yazarak 100 kişiden biri olma şansını yakalıyorsunuz..



                                        görüşürüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder