Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

8 Ekim 2014 Çarşamba

KONUK YAZARLIK (MEHTAP) MY LİTTLE MASCARA / EN ÇOK KULLANDIĞINIZ 3 MAKYAJ ÜRÜNÜ :)


Herkese merhabalar blogcanlar dün konuk yazarlık günüydü fakat kısa bir seyahat sebebi ve bayramın son gunu sebebi ile yayınlamaya kısacası vakit bulamadım bunun için ilk olarak mehtap'a özürlerimi iletiyorum...Bugun bana my little mascara blogunun sahibi ve benim canım kıymetli arkadaşım mehtap konuk oldu bana beni kırmadığı için çok teşekkürler kendisine ve ben çok uzatmayayım sizleri kendisi ve kendisinin harika yazısı ile baş başa bırakayım iyi okumalar iyi keyifler yorumlarınızı eksik etmeyin :)


Selamlar,
Ben My Little Masacara blogunun yazarı Mehtap. Buse benden konuk yazar olmamı istediğinde çok mutlu oldum. Buse süper bir konu bulmuş ben çok beğendim :) Konumuz en çok kulladığım 3 makyaj ürünüm :)
Zor olsada sonunda 3 tane seçebildim. Hadi başlayalım bakalım :)



Ben günlük makyajımda fondöten kullanmıyorum. Eğer cilt tonumu biraz eşitlemek istersem BB yada CC krem kullanmayı tercih ediyorum. Genelde makyajım, siyah eyeliner, allık ve göz altı kapatıcından oluşuyor.
Çoğu sabah kısa bir yüz renklendirme işleminden sonra işe gidiyorum :) Makyaj demiyorum renklendirme diyorum ben makyaj yapmış sayılmam çünkü :)

Allık olarak uzun zamandır favorimlerinden biri olan Wet N Wild Pearlescent Pink Rose Allık, rengine yanakda duruşuna bayılıyorum. Ne kadar bu hafta Flormar Pinup koleksiyonundan köpük allığı kullansamda Wet N Wild marka allıkda vazgeçilmezlerimden biri :)
Bu arada bu allığı detaylı yazımıştım okumak için tıktık.

Eyeliner olarak, Farmasini bize Kızılcık Şerbetimin düzenlediği etkinlikde hediye olarak gönderilen ürünü. Eyeliner benim makyajımda hiç vazgeçemediğim bir üründür. Bu günlerde ise Farmasinin eyeliner'ını kullanıyorum sürümü, kalıcılığı çok güzel :)
Detaylı yazısı blogumda var okumak için tıktık.

Ve son olarak vazgeçemediğim bir diğer ürün Garnier'in göz altı BB kapatıcısı. Sabah uyandığımda şişmiş ve hafif morarmış göz altımı çok güzel kapatıyor. Yoğun bir kapatıcılık sağlamıyor ama beni idare ediyor. Bitince tekrar alacağım bir ürün :) Eğer detaylıca okumak isterseniz tıktık.


Benim makyajda olmazsa 3 ürünüm bunlar. Buse'ye beni konuk yazar olarak ağırladığı için çok teşekkür ediyorum :)
Bu arada bloguma hepinizi bekliyorum :)

Öpüldünüz.

Canım benim asıl ben sana teşekkür ederim kabul ettiğin için çok beğendim yazını çok güze olmuş ellerine emeğine sağlık ve bende wetn wild allığını çok merak ediyorum en kısa zamanda almak dileğiyle artık :) siz değerli izleyiciler mehtap'ın bloguna uğramayı unutmayın ve ayrıca yorumlarınızı da bekliyoruzz :)

2 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık ikinizin de öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine çok sevindim balım mehtap'ın ellerine sağlık :) :) bende öptümm :)

      Sil