Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

4 Kasım 2014 Salı

KONUK YAZAR BENİM :) EN ÇOK KULLANDIĞINIZ 3 MAKYAJ ÜRÜNÜ :)

  Herkese merhabalar umarım gününüz güzel geçiyordur bugün sizlere dipsiz mor'un dipsiz yolculuğu bloğunun sahibi olan kıymetli arkadaşıma 1 ekim'de konuk olmuştum yazdığım yazı benim konuk yazarlık bölümüme de uyduğu için yayınlamak istedim hemde benim en favorim olan 3 makyaj ürünü bilmiş oluruz :) bakalım nelermiş benim favorilerim? :)

İlk olarak hepimizin olmazsa olmazlarından bir maybelline rimel ürünü ile açılış yapalım kendisi yaklaşık 2 senedir çok severek kullandığım bir ürün kirpikleri 2 kat sürümde harika ötesi kıvırıyor yukarı doğru kaldırıyor ve istediğim hacimi veriyor ben genelde makyaj yaparken göz makyajına ağırlık vermeyi tercih ederim ve bu rimel de hacimli kirpikleri olsun istiyorsanız bu ürünü almalısınız yaklaşık 14-16 tl fiyat aralığındadır…Ürünün görünümü ise aşağıdaki gibi..Maybelline the rocket volüm express isimli…
İkinci ürünümüz ise sonbaharın koyu renk makyaj trendine uyarak aldığım ne mat ne de parlak olan essence 06 on the catwalk isimli ruju dediğim gibi bu ruj ne mat ne parlak dudakta harika bir duruyor yapış yapış hissi yok dudaklardaki kusurları pek belli etmiyor kurutmuyor harika bir bitiriş sağlayan performansta olan ve bayılarak kullandığım bir ürün fiyatı da 8.50 tl..Gratis mağazasından aldım ben…
Üçüncü ve son ürünümüz ise bir blog çekilişinde kazandığım sephora flashy liner göz kalemi..İzmir de dün yağmur yağdı felaket derecesinde ve göz makyajımda da bu ürünü kullandım tabii daha ilk defa kullandım endişe ettim yağmurda rezil olacağım diye J ama hiç akma yapmadı sadece göz kapağın üst kısmının içine de göz kalemi çekiyorum ben ve sadece alta iniyor renk sanki alt tarafa sürmüş gibi oysa hiç sevmem gözümün alt kısmına kalem çekmeyi malum gözler büyük yakışmıyor bana J ama severek kullandığım bir ürün ve harika bir koyu siyah renginde simsiyah tamamen kömür karası resmen tavsiye ederim çekilişte geldiği için fiyatını bilmiyorum açıkçası…
Ve yazımızın sonuna gelmiş bulunuyoruz çok teşekkür ederim okuduğunuz için :) Benim ürünlerim böyle siz neler düşünüyorsunuz? sizin favorileriniz neler? konuk yazar olmak isterseniz bana bornova74@gmail.com adresine beklerim :) yorumlarınızı eksik etmeyin hoşçakalın..

6 yorum:

  1. Maybelline Rocket Volum mücize gibi bir rimel resmen :)

    http://www.cafecik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım bu rimelden daha güzeli olamaz benim için :) hep beklerim :*

      Sil
  2. Ben de bu rimeli kullanıyorum memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize çok sevindim gerçekten de başarılı bir ürün :)

      Sil
  3. Bu rimeli bir de ben denicem bakalım stoğumda hala duruyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de hemen denemelisin canım harika bir ürün performansı harika ötesi :)

      Sil