Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

22 Nisan 2015 Çarşamba

'' Konuk Yazar (TUĞÇE) / En Çok Kullandığınız 5 Makyaj Ürünü ''

Herkese Merhabalar bugün bildiğiniz gibi '' konuk yazarlık '' günü ve sevgili Tuğçe blogum da harika yazısı ile karşınızda, bizler de okumaya başlayalım hemen :)


Herkese merhabalar :)
Ben tuğçe. Tuğçe'nin makyaj defteri isimli blogun yazarıyım.
Bugün sizlere 5 favori makyaj ürünümden bahsedeceğim. O zaman hemen başlayalım :)



Sol baştan başlayalım.
Avon big&daring maskara: İlk çıktığı zamanlardan beri kullandığım ve çok sevdiğim bir maskara. Akma,kokma, bulaşma yapmıyor. Kirpiklere hacim ve uzunluk veriyor. Bu yüzden çok severek kullanıyorum.

Wet' wild rose bud ruj: Yakın zamanda alıp kullanmaya başlasam da rengini, duruşunu, yapısını çok sevdiğim bir ruj. Klasik wet'n wild rujlarının aksine bu rengin yapısı kuru değil ve sürümü oldukça kolay. Ve en güzel yönlerinden biri de çoğu makyajla uyum sağlaması :)


Essence all about matt transparan pudra: Şu an cildim her ne kadar kuru olsa da normalde yağlı bir cildim var ve kullandığım ürünleri sabitlemem gerekiyor. Bu yüzden bayıla bayıla kullandığım bir transparan pudra kendisi. Uygun fiyatlı ve makyajı oldukça güzel sabitleyen bir pudra. :)

Catherine arley dipliner: Catherine arley markası geçmişe dayanan ve oldukça güzel ürünleri olan bir marka. Bende eyeliner ını çok severek kullanıyorum. Oldukça siyah ve kolay kolay bozulmuyor. Uygun fiyatlı güzel performansı olan bir ürün, bu yüzden benim favorim :)

Essence all about matt concealer: Likit yapıda ve ortadan iyiye doğru kapatıcılığı olan bir ürün. Uygulanması kolay. En güzel uygulama yöntemi ise makyaj süngeri ile. Pudra ile sabitleyince de gün içinde hiçbir yere kıpırdamıyor. Fiyatı da indirimlerde oldukça uyguna geliyor. :)

Benim 5 favori ürünüm bu şekildeydi. 
Umarım beğenmişsinizdir :)
Beni bloguna konuk ettiği için sevgili Buse'ye çok teşekkür ediyorum. :)
Bana tmencur@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.
Sevgiler :)


Sevgili Tuğçe'ye bu harika yazısı için çok teşekkür ederim büyük bir keyifle okudum
Siz sevgili okuyanlar yorumlarınızı eksik etmeyin
Konuk yazar olmak isteyenler ise bornova74@gmail.com adresine mail atabilirler
sevgiler :)

12 yorum:

  1. Yazı için teşekkürler Tuğçe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım okuduğun için :)

      Sil
  2. Canım beni blogunda konuk ettiğin için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım güzel yazın için :)

      Sil
  3. Seems great products! What do you think of following each other (gfc, bloglovin, fb), maybe inspire each other? I think it would be great, please let me know! :) Kisses and have a great week!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you, of course!
      have a nice day :)
      kisses

      Sil
  4. Güle güle kullanın. Harika kızımın kullandığı ürünler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili arkadaşımın yazısı adına teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Ben sadece ruj ve kalem kullanan biri olarak beş malzemeyi ikiye indiriverdim hemen. Ellerinize sağlık bilgilendirme için teşekkürler...))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh en güzeli aslında az ve öz makyaj malzemeleri :) ben teşekkür ederim okuduğunuz için sevgiler :)

      Sil
  6. bilgiler için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok teşekkür ederim okuduğunuz için :)

      Sil