Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

8 Temmuz 2015 Çarşamba

Selesta Life Ürünleri İncelemesi!

Herkese Merhabalar, 
Bugün sizlere kısa bir süre önce deneme şansı bulduğum selesta life ürünlerinden bahsedeceğim.



İlk olarak sizlere selesta life markasından bahsetmek istiyorum, siteyi incelerken ilgimi en çok çeken ürünlerin içeriğinde her zaman zeytin yağı'na ağırlık veriyorlar bu da ürünleri bitkisel kılıyor.

Selesta life, bana bal&süt vücut şampuanı ve zeytinyağlı el&vücut losyonunu gönderdi bende yaklaşık 2 hafta olmak üzere düzenli kullandım ve yorumlarımı sizinle paylaşmak istedim!

İlk olarak ürün incelemelerinde objektif olarak yorumladığımı bilmenizi isterim, beğenmediğim ürünü tavsiye etmem asla!


İlk olarak vücut şampuanından başlamak istiyorum çünkü çok beğendim, o bal&süt kokusu beni benden aldı sahiden!

Eğer sizde yaz mevsimlerinde hafif ama kokusu kalıcı olan bir vücut şampuanı arıyorsanız tavsiye ederim!
Ben köpürmesini çok sevdim, böyle köpük banyosunda gibi hissediyorsunuz
Tekrar alır mıyım, evet elbette!

Her cilt tipine ideal bir ürün ve bu ürününde de zeytin yağı var!
Gerçekten sevebileceğiniz bir ürün tavsiye ederim!

Bir diğer ürün ise zeytin yağlı el ve vücut losyonu, E vitamini de içeriyor bu ürünü pek sevemedim çünkü yapısı yağlı ürünler yararlı ama ben şahsen beğenemedim, yani ürün elleri yumuşacık yapıyor ama yağlı olmasında hoşlanmadım!

Kokusu bildiğiniz zeytin yağı! 

Eğer kuru bir cilde sahipseniz tavsiye ederim, yapısında dolayı cildinizin ihtiyacı olan nem'i fazlasıyla sağlar.

Benim yorumlarım bu kadar, eğer sizler de selesta life ürünlerini denemek isterseniz size sitenin linkini bırakıyorum;


80 TL üzeri alışverişleriniz de kargo ücretsiz!

Selesta Life ailesine çok teşekkür ederim!

Yorumlarınızı eksik etmeyin,bir sonraki yazıya kadar şimdilik görüşürüz :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder