Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

7 Ağustos 2015 Cuma

''Wet N Wild'' Ruj İncelemesi / Fuchsia With Blue Pearl!

Herkese Merhabalar, umarım ki gününüz şahane geçiyordur!

Bugün sizlere ''Wet N Wild'' markasına ait gri ambalaj serisinden '' Fuchsia With Blue Pearl'' isimli ruj'u hakkında bir inceleme yazısı yazıyorum!

Gelelim ürün hakkındaki yorumlarıma ;



Ruj almayı çok severim ama çok sık sürmem, ruh halime bağlı açıkcası eğer ki o gün ruj sürmek istiyorsam elbette sürerim, ama bu sıcaklar da makyajdan çok az uzaklaştım çünkü ağırlık yapıyor ve daha da bunalıyorum o yüzden sadece çekimler için ve dışarı çıkacaksam veya özel bir davete giderken tercih ediyorum!

Aldığım çok ruj vardır ama çok sevdiğim rujlar çok az sayıda!

Ben mat bitişli rujları çok severim özellikle golden rose velvet matte serisini beğeniyorum!

Tabii arada parlak bitişli rujlar da tercih etmek gerek, bu yüzden bu denk geldiğim çok severek kullandığım Wet N Wild markasına ait mavi alt tonlu bir fuşya rujuna blogum da yer vermek istedim!


Tam bir yazlık rengi, dediğim gibi mavi alt tonlu fuşya rengine sahip yani dişleri sarı gösterme gibi bir durum yok çünkü mavi alt tonlular olduğundan daha beyaz gösterir ve evet tonlar ile takıntılıyım! :)

Sadece ambalajını beğenmedim çok kalitesiz bir ambalaja sahip şu ana kadar bir terslik görülmedi ama resmen ruju sürmek için çıkardığımda resmen sallanıyor düştü düşecek diye korkuyorum ama olduğundan daha sağlam çıktı!

Aman nazar değmesin :)



Açılma anından itibaren 18 ay kullanma süresi var ama siz 24 ay boyunca bir bozulma görmediyseniz kullanabilirsiniz ben hep öyle yapıyorum hatta daha da kullandığım olmuştur!

Islak bir bitişe sahip, bakım özelliği olduğundan dudağa hem renk hem de bakım sağlıyor!



Şimdi en hassas noktaya geldim, kokusu!

Malesef ki kokusu bildiğin ruj kokusu mevcut, ben daha hafif hoş bir koku veya hiç koku olmamasını umardım ama renginden dolayı rahatsızlık duymamaya çalışıyorum kokusundan!

Bu ruju sürmeden önce bir dudak bakım kremi uygulamanıza gerek yok dediğim gibi ruj kendinden nemli ve bakım sağladığını düşünüyorum!


Güneş ışığı ile çekilen dudağımda duruşu ise gördüğünüz gibi!

                                Tabii sadece dudakta duruşunu görmek başka komple yüzde duruşunu görmek başka bu sebeple rujun uygulanmış haliyle komple duruşu da aşağıda gördüğünüz gibi!


Fiyatı ise 4.50 - 5 tl arası ve gratis şubelerinde Wet N Wild standın da gri ambalajlı rujların olduğu bölümde bulabilirsiniz, tavsiye ederim bir deneyin derim yazlık bir ruj arıyorsanız pembeleri de seviyorsanız bunu da seveceğinize eminim!

Umarım yazımı sonuna kadar beğenerek okuyup bana eşlik etmişsinizdir, yorumlarınızı eksik etmeyin ve hep gülün, güldürün!

Bir sonra ki yazıya kadar görüşmek üzere!
Güzel kalmanız/hissetmeniz dileğiyle!

4 yorum:

  1. Very pretty pink colour!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
  2. Benim için fazla iddialı olsada güzel renk!

    YanıtlaSil
  3. rengi çok tatlı ve güzel gülüşüne çok yakışmış canımm :)

    YanıtlaSil
  4. yaz rengi gençlerin beğendiği bir ton. Fiyatı da oldukça uygunmuş teşekküler.

    YanıtlaSil