Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

26 Eylül 2015 Cumartesi

Makyaj Örnekleri! / Makeup Examples (By Me) #2

Herkese Merhabalar
Kısa bir süre önce instagram kendi yaptığım makyaj örnekleri beni oradan takip etmeyenler için de burada da bir seri oluşturup paylaşmaya başlamıştım, bugünde 2. bölümü paylaşmak istedim ve herşeyden önce Bayramınız mübarek olsun!

Makyaj Örnekleri! / Makeup Examples (By Me) #2, bornova74blog

Makyaj Örnekleri! / Makeup Examples (By Me) #2, bornova74blog

Makyaj Örnekleri! / Makeup Examples (By Me) #2, bornova74blog

Makyaj Örnekleri! / Makeup Examples (By Me) #2, bornova74blog

Makyaj Örnekleri! / Makeup Examples (By Me) #2, bornova74blog

Makyaj Örnekleri! / Makeup Examples (By Me) #2, bornova74blog


Umarım beğenmişsinizdir, beni instragramdan bornova74_blog adı ile bulabilirsiniz!
Kendinize çok iyi bakın
Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle :)

17 yorum:

  1. ilk baştaki rujn markası nedir çok beğendim elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize çok mutlu oldum çok teşekkür ederim, wet n wild markasının gri ambalajlı serisinden divine wine isimli ruju :)

      Sil
  2. hepsi birbirinden güzel son resim çift eyeliner efsane olmuş tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekür ederiiim çok mutluu oldumm :) Benim de en sevdiğim çift eyeliner oldu kesinlikle çok teşekkür ederim tekrardan :) çok öpüyorum

      Sil
  3. Çok hoş hepsi iki renkli eyeliner da süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Tatlımm benim çok teşekkür ederimm :) :*

      Sil
  5. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We are pleased to accept your blog in the division: TURKEY
    with the number: 519
    We hope that you will know our website from you friends,
    Invite your friends by offering them the "Directory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important! Remember to follow our blog. Thank you
    I wish you an excellent day
    Sincerely
    Chris
    For other bloggers who read this text come-register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "directory award" for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/14//15041412142818874513169594.png
    ++++++++++++
    Merhaba!
    "Dizin Blogspot" hoş geldiniz
    Biz bölümü blogunuza kabul etmek memnunuz: TÜRKİYE
    numarası ile: 519
    Biz, size arkadaşlar web sitemizi biliyor umuyoruz
    "Dizin ödülü" sunarak arkadaşlarınızı davet edin
    Bu siteyi genişletmek için tek yoldur.
    Etkinlik sadece dost
    Önemli! Bizim blogu takip etmeyi unutmayın. teşekkür ederim
    Harika bir gün var
    içtenlikle
    Chris
    Bu metin okumak diğer blogcular gel-kayıt için
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Kaydınızı doğrulamak için blogumuzu takip Emir
    Anlayışınız için teşekkür ederiz
    ++++
    Blogunuz için özel bir fiyat "dizin ödülü" alın! övgü ile
    Saygılarımızla
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/14//15041412142818874513169594.png

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Beğendiğinize çok sevindim bende renklerini çok beğendim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Valla süper olmuş mankende güzel tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canııım güzelliğiiim çok teşekkür ederiiim utandırıyorsun benii :) iyi ki varsın

      Sil
  8. Göz altını renklendirdikleriniz size daha çok yakışmış, bloguma beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim son yaptıklarım da bende öyle çok yakıştırdığımdan renklendiriyorumm, elbette :)

      Sil
  9. Buraya daha sık taşı instagramdaki makyajlarını :) Bu arada +1 tuşu göremedim :( Bu kadar kanki modunda yazan kız kim dersen ig @clbblog kişisi benim 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette tatlımm :) Yazının hemen sonunda var kuzum olmadı en tepede de mevcut, Hehehh tanımazmıyım hiç senii bitanemmsin sen beniim :) öpüyorum çok

      Sil