Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

13 Aralık 2015 Pazar

2015 Aralık Favorileri!

Herkese Merhaba,

Bildiğiniz gibi 2015 yılının son ayındayız ve 2015 yılı benim için pek iyi geçmedi, genelge pek alışık değilim bu tip şeylere ama 2016 yılının daha iyi geçeceğine dair içimde güzel bir his var.

2015 Aralık Favorileri!, bornova74blog


Umarım hepimizin ilk başta sağlık olmasıyla istediğimiz tüm herşey güzel olur ve gönlümüze göre olur.
Şimdiden mutlu yıllar!


Gelelim yazımızın konusuna aralık ayındaki favorilerimi yazıyorum, beğendiğim ürünleri iyisiyle kötüsüyle paylaşmak istedim.

Haydi bakalım neler varmış;

2015 Aralık Favorileri!, bornova74blog

İlk olarak sevgili @bentuğçe sayesinde izmir'de hm mağazası yokken tanışma şansı bulduğum bu hm markasına ait allık ve mat,ışıltılı vs far paleti var.

Her renkte far bulunması benim için çok kullanışlı, seyahat zamanında yanıma alabileceğim tek palet, pigmentasyonları çok başarılı ve allıkları pek rahat kullanamıyorum çünkü çok aşırı renk veriyor ama arada kullanıyorum bronzer ile karıştırıp daha günlük bir renk elde ediyorum.

2015 Aralık Favorileri!, bornova74blog

İkinci olarak ise Wet N Wild markasına ait bu ince fırçalı rimeli var, malesef ki kirpiklerim çok seyrek özellikle alt kirpiklerim neredeyse yok denebilecek kadar az bunun için ince firçalı rimel kullanıyorum diğer türlü kirpiklerim dışında göz çevreme de bulaşıyor bu ürünün fırçası da çok ideal benim için.

2015 Aralık Favorileri!, bornova74blog

Ve tabii ki Note Fondoten, aslında fondoten gibi değilde tam bir bb veya cc yapısı da olucak kadar hafif yapılı, cilde uygulandığı zaman fondoten var gibi durmuyor tamamen cilt ile bütünleşiyor ve kusursuz duruyor 

Ben günlük hayatta fondoten kullanmıyorum, kullandığım zaman malesef cildime ters etki ediyor, mat bir fondoten ve spf15 güneş koruması var, denk gelirseniz alın derim.


2015 Aralık Favorileri!, bornova74blog


Bu ürünümüz ise #izmirinrenkleri etkinliği sayesinde tanışma fırsatı bulduğum, essence markasına ait bu ikili concealer (kapatıcı) ürünü, biri koyu renk biri de açık renk ben ikisini karıştırarak uyguluyorum ve göz altı çizgilerinde birikmeyen ve pürüzsüz duran tek kapatıcım ve en sevdiğim.

2015 Aralık Favorileri!, bornova74blog

Essence markasından devam edelim, bu güzel mor rengi ise göründüğünden daha az pigmentli, far bazı kullansanız bile rengini göründüğü gibi vermiyor daha çok crease bölgesi için ideal ve göz de çok hoş duruyor, yapısını kalıcılığını çok sevdim.

2015 Aralık Favorileri!, bornova74blog

Wet N Wild benim demin rimelinden memnun kaldığım ve en uygun en başarılı ürünlere sahip olan bir marka özellikle de farları muhteşem ''comfort zone'' isimli 8 rengi bulunan ve 8 rengi de birbirinde değişik günlük kullanıma fazlasıyla uygun renklere sahip,
Tek kelime alın pişman olmayacağınıza eminim.

Sağ alt köşedeki rengin yanar dönerli olması ve farı karıştırma fırçası ile uyguladıkça rengi değişen veya ışığa göre de renk değiştiren harika ötesi bir renk, gördüğünüz gibi de dibini gördüm bile.

2015 Aralık Favorileri!, bornova74blog


Rapsodi'ye ait bu doğal görünüm vadeden fondoten ise kapatıcı gibi, bende kapatıcı niyetine kullanıyorum.

Yapısı çok güzel hafif ve bu da çizgilere dolmayan kapatıcılardan biri.

2015 Aralık Favorileri!, bornova74blog


Avon'un yeni çıkan 3D dolgunlaştırma vadeden rujlarını biliyorsunuzdur, bu da ben bulunan 3 renginden biri ve en sevdiğim.

Genelge koyu renk ruj süremiyorum malesef ki ama bu ruj çok günlük bir görüntüye ve yapıya sahip, hele o dudağa uygulandıktan sonra sanki yok gibi, acaba rujum silindimi diyorum aynaya bakıyorum ilk sürüldüğü halde ki gibi duruyor ama ruju hissetmiyorum resmen :)

2015 Aralık Favorileri!, bornova74blog

Essence son aylar da kendini aştı denebilir, kendini baya geliştirdi ve ön planda olan kozmetik ürünleri çıkarması bir yana uygun fiyata satışa sunulması, kozmetik severlerin dikkatini çekiyor.

Bu üründe merak edilenlerden biri, denk gelirseniz alın ama şöyle bir sorun var bir iki rengi var bu renk sarışınlar içinmiş benim kaş rengimdende baya bir açık tona sahip bende koyu rengini aldım kaş rengim ile birebir, yani kendi kaş renginize uygun olanı bulmak biraz zor.

Ama sabitleme ve boşluklarıda doldurma konusunda en sevdiğim kaş ürünlerinden.

Benim aralık kozmetik favorilerim bu şekildeydi, sizin severek kullandığınız bu ayın favorileri neler benimle paylaşmayı unutmayın, yorumlarınızı bekliyorum.

Kendinize çok çok iyi bakın ve bir sonraki yazı da görüşmek üzere
Sevgiler :)

8 yorum:

  1. Tavsiyelere bayıldım,notlarımı aldım. Deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ve şimdiden güzel günlerde kullanman dileğiyle :)

      Sil
  2. Nerelerdesiiin=) Niye kötüydü 2015:( İnşallah 2016 gönlünce olur canım benim
    Essence kaş rimelini merak ettiiiiim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldiiimm kuzum, kısa bir aradan sonra daha iyi döndüm :)
      Ah ah canım benim hiç istediğim gibi olmadı 2015, inşallah aminn kuzum
      Denemelisin kuzum kesin ama çok fazla bir beklentin olmasın üründen, beğenmediğin tarafları da olur gibi :)
      Çok öptüm

      Sil
  3. Great items Really interesting post...thx for sharing! xx

    YanıtlaSil
  4. Rapsodi kapatıcıyı ve Essence kaş maskarasını merak ettim. :)
    2016'nın güzel geçmesi dileğiyle sevgiler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda denersin umarım ve şimdiden güzel günlerde kullanman dileğiyle :)
      Çok teşekkür ederim, Amin umarım sizin için de güzel geçer sevgiler :)

      Sil