Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

16 Aralık 2015 Çarşamba

Favori Yabancı Romantik Filmlerim!

Herkese merhabalar, 
Umarım iyisinizdir ve umarım gününüz harika geçer

Son zamanlar da çok fazla yabancı film izlemeye başladım ve genellikle romantik filmleri tercihimdir, daha izlenilesi ve daha hoş geliyor bana.

Bende sizlerle beğendiğim izlenilesi romantik filmleri paylaşmak istedim, umarım beğenirsiniz.



Filmler hakkında özet geçmek istemiyorum çünkü şahsen ben sevmiyorum izlenilecek merak edilecek bir şey kalmıyor, o yüzden sizlere sadece filmlerin başlık resmini paylaşacağım ve romantik film sever iseniz bunları izlemiş olmalısınız veya izlediğiniz de çok beğeneceksiniz, vaktinize değecek emin olabilirsiniz.






Drama ve korku filmleri de severim, komedi filmlerini seviyorum fakat çok değil çünkü bazı komediler sınırı aşıyor ve o zaman film film olmaktan çıkıyor, ah malesef ki film konusunda çok seçiciyimdir.

Tabi romantik filmlerin devamı gelecek, çok uzun yazmak istemedim ama 2. 3. yazıda da muhakkak önerilerim gelecek, sizlerin sevdiği önerebileceği filmler varsa yorum bırakmayı unutmayın.

Umarım keyifle izlersiniz, sevgiler :)

7 yorum:

  1. Teşekkür ederim bu öneriler icin.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Romantik filmler her zaman benim de tercihim olmuştur. Paylaştığınız filmlerin birçoğunu izledim ve gerçekten çok güzeller. Son zamanlarda izlemediğim romantik film arayışına girdim. Zevklerimiz ortak gibi gözüküyor. Önerilerinizin devamını sabırsızlıkla bekliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli geliyor banada :)
      İzlemenize çok sevindim, bence de bana da öyler zevklerimiz bir gibi en kısa zamanda devamı gelecek muahakkak teşekkürler :)

      Sil