Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

24 Mart 2016 Perşembe

Mercani Kozmetik!

Herkese Merhaba,

Bugün sizlere son zamanlar da saç bakımı için çok fazla tercih edilmeye başlanan ve saç kurtarıcı kahraman desek yeridir :)
En kötü ihtimalde bile yani çok işlem görmüş saçı bile tamamı ile iyileştiren bir ürün;

Hindistan Cevizi Yağı!

Bana da MERCANİ KOZMETİK tarafından gönderilen hindistan cevizi yağını yaklaşık 3 haftadır, her hafta iki kez uygulama şartıyla kullanıyorum.

Bir de MERCANİ KOZMETİK hakkında nedir kimdir ve daha fazlasını öğrenmek istiyorsanız sizi bu linke alalım ;  http://mercani.com.tr/hakkimizda.html

Kısaca saç tipimden bahsetmek gerekirse, saçlarım gür ve kalın telli
Yani şekle sokmaktan çok sabit tutmak daha zor, ama kabarık veya şekilsiz bir saç tipim yok kıvır kıvır buklelerim var ayrıca tabii ki keşke düz saçlı olsaydım diyorum bazen de iyi ki kıvırcığım diyorum açıkcası banyo ettiğim gün ve ondan sonraki gün kıvırcıksa 2. 3. günlerde düzleşmeye  başlıyor dalgalarım sık sık olmak yerine daha düz oluyor.




Saçlarımı kestirmiyorum düzenli olarak, yılda bir iki kez denilebilir bazende hiç kestirmiyorum çünkü gereksiz buluyorum saç bakımını yeterince yaptıktan sonra bence kestirmenin uzamasına faydası olmaz pek, şekil vermek için kestirmeyi anlarım elbette ben daha hızlı uzaması için 2-3 ayda bir kestirenler için söylüyorum.

Bende saç bakımına oldukça önem veren biriyim, her banyo vakti saç bakımımı yapmazsam veya mercani kozmetik hindistan cevizi yağı kullanmazsam saçlarımın durumu içime sinmiyor :)



200 ml bir ürün ve ben banyo edeceğim günün sabahından sürüp akşama kadar bekletmeyi seviyorum daha etkili olduğunu düşünüyorum ama daha kısa sürede de bekletme imkanınız var tabi, saçı nemlendiriyor, yumuşacık yapıyor ve daha kolay tarama sağlıyor.

Ben çok memnunum bu saç bakım yağından.

Tek sevmediğim yönü ambalajı oldu şimdi ürün katı olduğu için baya bir kuvvet uygulamak gerekiyor ambalajda çünkü kendiliğinden gelmiyor ve her seferinde parmaklarım uyuşuyor ama her güzel bir şeyin kusuru da olur :)


Daha güzel bir çok ürünü var bakmak isterseniz hem instagram hem de sitelerinin linkini koyuyorum;




Ürünlerin çok güzel en çokta hindistan cevizi yağı ile cilt kremi var özellikle cilde canlılık vermesi sebebi ile çok merak ediyorum bakalım en kısa zamanda alırım belki.

Fiyatları çok uygun ve bir çok çeşitli ürünü var kesinlikle bir göz atılmalı belki beğendiğiniz ürünler olur, yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim ve bir sonraki yazıda görüşmek üzere 

Sevgiler :)

1 yorum:

  1. Daha önce farklı bir markanın hindistan cevizini kullanıp çok yüksek verim almasam da beğenmiştim. güle güle kullan.

    YanıtlaSil