Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

6 Mayıs 2016 Cuma

Mavi Gibi Gülüyorsun! / Kombin

Herkese Merhabalar,

Eskiden bir iki tane kombin yazıları da olurdu fakat çok ilgilenmiyordum bu konuyla.
Daha sonra neden böyle bir şey olmasın ki blogum da instagram hesabım da dedim ve dün çekimlere başladık, bu da ilk düzenli kombin yazısı


Yazının ve kombinin adı Mavi Gibi Gülüyorsun olsun istedim, kıyafetimin rengine bayıldığımdan dolayı :)





Gözlüklerim: Kap-in.com
Aşağıda ki linklerden bulabilirsiniz.






Gözlük takınca başı ağrıyan biri olarak bu gözlüklerde böyle bir sıkıntı yaşamadım.
Siyah olması da tabii ki favorim oldu.








Tulum bir yakınımın hediyesi olduğundan hangi markaya ait bilmiyorum fakat kotonda benzerini gördüm bu tulumun, ayrıca İzmir'de yaşayanlar bilir Ambar mağazasın da da var aynı benzerleri..

Çanta: FLO
Ayakkabı: FLO

Umarım ki beğendiğiniz bir kombin olmuştur, ve yorumlarınızı eksik etmeyin
Bir sonraki yazı da görüşmek üzere 
Sevgiler

3 yorum:

  1. kombının adı cok guzelmıs tulumunda öyle :) Ama ayakkabı ve cantan tarzım degıl yınede ıyı gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. tuluma bayıldım saçlarına ayrı bir hayranım bence süper olmuş ;)

    YanıtlaSil