Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

7 Haziran 2016 Salı

Rival De Loop Young Concealer/Corrector Palet Yorumlarım!

Merhaba hanımlarr,

 Sizlere instagram üzerinden sorduğum soru olan hangi ürünün blog yazısı gelsin? en çok istek alan rival de loop young markasına ait concealer/corrector palet hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.

Toplamda 6 tane ürün paylaştım 95-100 yorum geldi ve en çok bu ürün istendi.

Bana da kaldı yazısını yayınlamak geldi, tabii diğerlerini de oylama çoğunluğuna göre yayınlayacağım.




Nedir bu concealer/corrector palet derseniz, kapatıcıların yeterli gelmediği göz altları için veya sivilcelerin kızarıklığını varlığını azaltabilmek adına kullanılıyor bir nevi renk eşitsizliklerini nötrlemek için.




İçerisinde toplamda 4 renk var, beyaz renk hariç diğerleri kızarıklık,koyu halkalar vs. için kullanılıyor.

Beyaz olan kremsi hafif simli aydınlatıcı.

Yeşil olan: Ciltteki kızarıkları düzeltiyor ve sivilceleri kapatıyor

Sarı: Yüksek kapatıcılık gereken bölgedeki kusurları gizliyor.

Pembe: Koyu halkaları ve yeşilimsi olan bölgelerin görünümünü azaltıyor.


Fiyatı 7 tl

Yorumlarıma gelirsek fiyatına göre çok başarılı bir ürün ciltte ağırlık yapmıyor ve koyu halkalar olsun sivilce izleri, kızarıklık vs bölgeleri başarılı bir sekilde azaltmaya yardımcı oluyor.
Ürün kullanımı ise şu şekilde hiç bir ten ürünü kullanmadan önce uygun renkleri uygun bölgeye uyguladıktan sonra ten ürününüzü, kapatıcınızı uyguluyorsunuz.


Göz altlarımda hiç bir ürün yok benim sinüzitime bağlı göz altım mor ve şiş oluyor genelge.



 Bu alttaki resimde sol göz altımda ürünün ve kapatıcının uygulanmış hali var sağ tarafta hiç bir şey yok farkı anlayabilmeniz için bu şekilde çekmek istedim.


Bu ürünü rossmann mağazalarında bulabilirsiniz.

Umarım yararlı bir yazı olmuştur, okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sevgiler

1 yorum:

  1. Güzel bir paletmis ben flormarınkini kullanıyorum baya memnunum :)

    YanıtlaSil