Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

26 Ekim 2016 Çarşamba

Maybelline İnstant Anti-Age The Eraser Eye Kapatıcı!

Merhabalar,

 ülkemize gelmesi dört gözle beklenen maybelline kapatıcı sonunda geldi darısı fit me kapatıcının başına diyelim, iki renk çeşidi ile sadece watsons mağazalarında yer aldı ve 29.90 tl fiyatı mevcut.

Bende geldiği hafta gidip çok beğenilen bu kapatıcının light rengini aldım, sarı alt tonlu bir renk ve serideki en açık renk.

Tek sıkıntı her renginin gelmemiş olması, umarım diğer renkleri de gelir çünkü esmer vb. tenler için açık kalan renkler olduğundan uygun değil.

bornova74.blogspot.com.tr , maybelline , bornova4blog



Bu ürün ile ilgili merak ettiklerinizi instagram üzerinde sordum ve gelen sorular üzerine ürün inceleme yazısını da yazıyorum.

Ürünün yapısı ne çok katı ne de çok sıvı, sadece göz altlarınız kuru ise daha da kötü gösterebiliyor bunun içinde kapatıcıyı uygulamadan önce iyi bir nemlendirme şart.

1 kat ince uyguladığında aldığınız kapatıcılık az geldiğinde 2 kat uygulayıp daha da kapatıcı oluyor, yani yüksek kapatıcıklıkta uygun fiyatlı piyasadaki en iyi ürün diyebillirim ben çok memnunum.

bornova74.blogspot.com.tr , maybelline , bornova4blog


Hiç bir şekilde bulaşma yapmıyor kıyafete olsun vs. gün boyu sabitlenen bir kapatıcı, ben ekstradan garantiye almak için transparan pudra da kullanıyorum..

Göz altı morlukları, sivilce izleri vs kapatma da başarılı.

Diğer bir soru ise okul için uygun mu, şimdi ortaokul için hayır değil lise içinde makyaj uygun değil ama illa ki kullanılmak isteniyorsa az miktarda uygulanırsa evet olabilir ama dozunu abartmamak gerekiyor çünkü ne kadar çok uygulanırsa kapatıcılıkta artıyor ve belli oluyor bu.

Ürünün öncesi/sonrası görsellerini de çektim fikir olması için

soldaki öncesi, sağdaki de kapatıcının uygulanmış hali sonrası


Başlığı da süngerli bu kısım ile uygulama dağıtma yapabiliyorsunuz fakat hijyenik değil, ben makyaj süngeri kullanıyorum.

Alttaki kırmızı formu çevirdiğinizde ürün süngere geliyor ve göz altınıza sürdüğünüzde ürün açılmış oluyor.



Bence şu an piyasadaki en iyi kapatıcıların başında gelir, ürünü watsons mağazaların 29.90 tl'ye bulabilirsiniz.

Umarım inceleme yazısınız beğenmişsinizdir, çok teşekkür ederim şimdiden
Sevgiler :)

2 yorum:

  1. ben de aldım geçen hafta memnun kaldım ürün yazım yakında bloğumda olur mutlaka :)

    YanıtlaSil