Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

14 Kasım 2013 Perşembe

EKOSE MODASI...

Kış geldi...herkes genellikle yazı seçer ama ben kış mevsimine hastayım...şapkalar,şallar,eldivenler tam bana göre...tabii unutmamak gerek bu kış ekose gömleklerde trend oldu ve benim dolabımda çok fazla ekose gömlek bulunur öyle alışverişe gittiğim zamanlar alırdım ama bir kere bile giymezdim şimdi ise ekose gömlek, tayt ve çizme üçlüsünü giymeden dışarı çıkmaz oldum...  günlük tarz olarak rahat olmayı tercih edenlerdenim. bende size ekose gömlekleri, ekose pantolonları ve ekose ayakkabıları ve daha fazlasının bulunduğu bir post hazırladım...iyi eğlenceler...























 Ayrıca ben ilk defa ekoseli topuklu ayakkabı gördüm ve gerçekten içimden ekoseli topuklu ayakkabı ile kombin yapmak zor gibi geliyor...ekoseli ayakkabıları her yerde duyuyorum ama almaya gelince sanki birden kayboluyorlar :) bir kaç örnek hazırladım bakın bakalım beğenecek misiniz???











                                                                    kendinize iyi bakın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder