Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

15 Kasım 2013 Cuma

2013-2014 aksesuar modelleri

yeni bir günde yeni bir post ile karşınızdayım. Bugün takı kutuma baktığımda çok fazla zincirli kolye,yüzük ve küpe,bilezik gördüm,daha sonra şöyle bir düşününce bu postu yapmaya karar verdim...

TRİBAL KOLYELER: 2013-2014 kış sezonunda aksesuar bölümünde tribal kolyeler yerini aldı. Bence çok güzel kolyeler ama ağır gibi duruyorlar ama güzellik uğruna her şeyi göze almak gerek bazen...



















ZİNCİRLİ KOLYELER: Zincirli kolyeleri ben çok tercih ediyorum ama çok sade kombin yapmışsam kombinimi daha modern hale getirmek için zincirli kolyeleri tercih ederim. Ama daha çok dantelli siyah ya da kırmızı elbiselerde yani gece şık bir davete giderken, elbise üzerimizde abartı durmuyorsa zincirli kolye tercih etmeniz gerekir...






BROŞ: Broşlar genellikle blazer ceketlerde ya da gömleklere takılır aslında güzel bir aksesuar ve geçen internette bir defile izliyordum ve dikkatimi çeken bir şey oldu mankenin elbisesinde broş vardı ve her ne kadarda elbise de broş kulağa tuhaf gelse de çok güzel olmuştu.. Yazları da kot ceket üzerine 2-3 tane broşu birden takan bayanları çok gördüm ama çok cool  duruyorlar  gerçekten...









kendinize iyi bakın, bir sonraki yazımda görüşürüz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder