Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

11 Ocak 2014 Cumartesi

ÖRGÜ TOPUZ MODELLERİ VE YAPILIŞLARI...

Örgü topuzlar artık özel günlerde değil günlük olarakta tercih edilmeye başladı..Aslında çok güzel bir model ve çokta güzel duruyor..ben örgü topuz modelini şu şekilde kullanıyorum aşağıdan saçımı ikiye ayırıp ayrı ayrı örüyorum ve tepeden paravana ile sabitliyorum ama yapmadan önce saçıma köpük sürüyorum ve saç modelimi hazır hale getirdiğim de ise saç spreyi ile sabitliyorum..





























eğer bu saç modellerini nasıl yapıldığını bilmiyorsanız aşağıdaki videoları izlemeniz yeterli..


                                                                         kendinize iyi bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder