Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

11 Ocak 2014 Cumartesi

SİVİLCELERE HAYIR!!!

Çoğu sivilcelerimiz ergenlik döneminden kalma..ya da çok fazla yağlı şeyler tüketmek örneğin kola,cips,çiğdem vb. ama hiç yemeden de duramayız o yüzden çantamızda küçük bir çerez paketi ya haftanın bir günü abur cubur günü yapabiliriz hem kilomuzu koruruz hem de sivilcelerin çıkmasını az da olsa önlemiş oluruz bir aydan fazladır uyguladığım bir yöntem var sizlerle paylaşmak istedim..Aslında bende bir başka siteden okudum ve uzun zamanlı denemeye karar verdim yoksa ben uzun süreli bir şeyi uygulamaktan çok çabuk sıkılırım ama bu sefer öyle yapmadım sabrettim dayandım :) ve başardım..

    şimdi çoğumuz okuyor,çalışıyor yani vaktimizin çoğunu dışarıda geçiriyoruz bu da dışardaki hava yolu ile bulaşan mikroplar toz topraklar var..cildimizdeki gözenekleri kapatıyorlar ve sivilce çıkmasına sebep oluyor ama çare buldum..
                  eve geldikten sonra yüzümüzdeki makyajı siliyoruz ve her zamanki gibi yüz temizliğimizi yapıyoruz ve daha sonra küçük bir pamuğa 5-6 damla limon sıkıyoruz ve sadece sivilcelerin üzerine bastırıyoruz..biraz yanabilir cildiniz ama sonucu görünce değmiş diyeceksiniz..


                                                                                kendinize iyi bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder