Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

4 Mayıs 2014 Pazar

2014 BALO KIYAFETİ MODELLERİ :)

Balo zamanı yavaş yavaş geliyor ve çok az bir süreniz var kıyafet almak için, telaş içinde de kıyafet
beğenmiyorsunuz son anda gitmekten vazgeçiyorsunuz sebebini de ne kıyafet buldum ne de saçıma makyajıma karar verebildim diyorsunuz ama demeyin sakin bir şekilde kıyafet arayışına girin endişelenmeyin nasıl olsa da sonunda bir kıyafet alacaksınız..bende sizler için bir kaç tane şık abiye beğendim umarım hoşunuza gider..iyi okurlar canlarım..Ve son olarakta bu sene mezun olan herkesi tebrik ederim..Mezuniyet gecenizin tadını çıkarın zaman bir daha geri gelmez...























6 yorum:

  1. sherri hill'ler çok güzel amaaa :) 10 yıl geriye dönebilsem keşke balo için tercihim çok farklı olurdu :))

    YanıtlaSil
  2. sherri hill'ler konusunda sana kesinlikle katılıyorum harikalar :) hepimizin baloda istediğimiz şeyler farklı tercih ettiklerimiz farklı tatlım ama olsun :)) teşekkürler yine beklerim..

    YanıtlaSil
  3. Ben kabarık mini modellerden tercih etmiştim hiç pişman değilim. Benden tüm yeni mezun olacaklara tavsiye hem gece boyunca rahat edersiniz hem de 17 yaşındayken 27 göstermezsiniz =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kabarık miniler benimde favorim hem de daha güzel duruyor hep beklerim yine gel :)

      Sil
  4. 2 & 5 Hoşuma gitti, aşağı doğru da baya güzel şeyler var. Lise mezuniyeti ise kısa üniversite ise uzun tercih edilebilir =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 ve 5 benimde beğendiklerimden aynen dediğin gibi lise kısa üni. uzun tercih edilmeli :) yine beklerim hep gel :)

      Sil