Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

6 Mayıs 2014 Salı

CLUTCH / EL ÇANTALARI :)

Herkese haftanın ikinci gününden merhaba..Bu aralar sizlere çok tercih ettiğim bir trend'ten bahsetmek istiyorum..El çantaları bir diğer adı da clutch çantalar..Genelde içine en çok kullandığımız bir iki eşya atmak durumundayız sebebi de çok eşya koymak el çantasını şişirip çirkin bir görüntüye sahip olmasına neden olur..Bende en çok beğendiğim çantaları seçtim ama biraz fazla seçmiş olabilirim ve sizlerinde beğenilerine sundum..Desensiz olanlar bana göre daha şık..Desenli çantalarda kombin yapmak biraz zor oluyor..


































Hala çekilişime katılmadıysanız yandaki linke tıklayarak ''çekiliş için tık tık'' şartları yerine getirerek çekilişime katılabilirsiniz.Son tarih 31 mayıs..Bol şanslar....

4 yorum:

  1. Evet bu çantalar çok moda, çok şık ama bence bir o kadar da kullanışsız. Bir iki tane bulunduruyorum sadece özel günlerde kullanmak için neon pembe ve desenli olanı çok sevdim tam yaz için cıvıl cıvıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm zaten günlük olarak çok rahatsız edici ama bende çok seviyorum :) yorumun için çok teşekkürler her zaman beklerim yine gel :)

      Sil
  2. piano gibi olan benim tarzım. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.
    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. piano gibi benimde hoşuma gitti tatlım..teşekkürler takip için bende hemen geliyorum..

      Sil