Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

10 Mayıs 2014 Cumartesi

ANNELER GÜNÜ :)

Herkese merhaba..İlk olarak güzel bir 11 mayıs sabahından günaydın bugün anneler günü ve bende bizleri sevgiyle büyüten anneme ve dünyadaki bütün güzel annelerimize anneler gününü kutlamak için kısa bir yazı yazmak istedim unutmayın anneler günü tek bir gün değil her gün kutlanmalı :) ve canım anneme geçirdiğim onca kötü günümde yanımda olduğu için acımı, derdimi benimle paylaştığı için ona minnettarım annelerden daha kıymetlisi yok bazen annelerimize kızıyoruz bizleri korurken fazla sıktıkları için ama bilmiyoruz ki çok sevdiklerinden bize zarar gelmesin diye uğraştıklarını..Annelerin ayakları altında cennet yatarmış çok doğru bizleri büyüten bakan annelerimiz...Kötü günlerimizde bizimle üzülen,ağlayan ya da mutlu günümüzde mutluyuz diye bizim için mutlu olan annelerimiz...Anneler birer KAHRAMAN...Benim canım annem benim yol göstericim, meleğim , aşkım, en önemlisi de yaşam kaynağım, nefesimdir benim annem..İlk başka kendi annem olmak üzere bütün annelerin anneler gününü kutluyorum...Umarım artık anneler evlatlarından, evlatlar da annelerinden uzak kalmaz...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder