Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

12 Mayıs 2014 Pazartesi

EAR CUFF TRENDİ 2014 :)

Herkese haftanın ilk gününden merhabalar..Bugün ki konumuzun adı ear cuff trendi..Aranızda bilmeyen varsa hemen anlamını anlatayım..Ear hepinizin bildiği gibi kulak demek cuff kelimesinin bir sürü anlamı olduğunda bana en uygunu ''kelepçe'' anlamı geldi..Yani kulak kelepçesi demek oluyor zaten ear cuff trendi kulak kıkırdağından kulak memesine kadar gelen yani kulağın büyük bir bölümünü kaplayan aksesuardır..Ben bu trendi beğendim pazar günü de değişiklik amaçlı bu trendi tercih ettim ve biraz sorun çıkardı bana sorunda  sol kulağımı kanattı..Ama şimdi daha iyiyim sadece biraz şiş ve acıyor...Neyse canlarım bende her zaman ki gibi abartı olmayan günlük tercih edeceğiniz modeller beğendim umarım sizler de beğenirsiniz..Bu arada çekilişim 31 mayıs'ta sona erecek sonuçlar da sınavlarımdan dolayı 3 ya da 4 haziranda açıklanacak..















4 yorum:

  1. Bu posta bayıldım :) Küpeşer şahane :) Takipteyim bana da beklerim
    sevgiler
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler beğendine sevindim hemen bakıyorum bloguna yine beklerim :)

      Sil
  2. Bazıları çok şık ve zarif duruyor ama kullansam sevgilim keser beni. uyuz herif :// yine sinirlendimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha :D sinirlenme tatlım tak sen çaktırmadan anlamaz o..yine beklerim

      Sil