Merhabalar, Bloguma hoş geldiniz!.
İstek yazı, Pr (markalar için) veya sorularınız olursa bana bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz..

30 Ağustos 2014 Cumartesi

30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMI VE İZMİR ENTERNASYONAL FUARI :)

Herkese güzel bir haftasonundan merhaba..Umarım gününüz güzel geçiyordur..Bugün 30 ağustos zafer bayramı ve ben bir kez daha NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE dedim..ATATÜRK ve ASKERLERİ olmasaydı biz şu an burada olmazdık..30 ağustos ZAFER BAYRAMINIZ kutlu olsun..Sadece bir günlüğüne değil hep hatırlasak bugünleri..Çünkü bazen çok üzgün olduğum zamanları düşünüyorum ve kendime ya ölmek üzere olan biri olsan ya da tek başına ıssız sokaklarda yaşamaya mecbur kalsan diye söylüyorum ve derdim dediğim dertten utanıyorum..Hayat kolay değil evet acıyı tattığın zaman işte hayat başlıyor yaş kaç olursa olsun...Ben bazen kendimi çok zorluyorum yaşayabilmek için hala nefes almaya devam edebilmek için ama bazen olmuyor işte herkes gibi bir boşluğa düşüyorum ama o zamanda hatırladığım tek şey var GÜÇLÜ KAL..Bu bazen yetiyor bana...



Bu arada cuma günü yani dün izmir enternasyonal fuarı açıldı..Bende pazar günü gidiyorum..Resimler çekeceğim ve bunun için bir farklılık yapıp fuar hakkında yazı yazıp yayınlayacağım en kısa zamanda..İzmirliler bu harikaaa fuarın açılışına gitmeyi unutmayınnn :) :)



                                    sevgiler sağlıcakla kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder