Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

5 Eylül 2014 Cuma

BENİM BİR DOSTUM VAR!!

Herkese tekrardan merhaba..Bugün ki yayınım blogger arkadaşım berna'nın isteği üzerine ve gerçekten çok yararlı bir yayın sizlerden de ricam herhangi bir sosyal ağ'dan paylaşmanız...desteklerinizi eksik etmeyin!! bernanın yazısına ulaşmak için


''Benim bir dostum var...
Dostum çok eğlencelidir. Oyun oynamayı çok sever. Ve çok zekidir. Hatta dünyanın en zeki canlılarından biridir. Dostum, aklımdan geçenleri okuyabilir. Hayır, şaka yapmıyorum...
Dostum yelkenlilerle yarışır ve hep o kazanır. Dostum, tiz seslere kolayca çıkabilir. 8 metrelik dalgalarla sörf yapabilir. Üstelik sörf tahtası olmadan... Siz bunu yapabilir misiniz?
Dostum bizi anlayabilir ama biz onu anlayamayız. O hayat kurtarır, o insanların hayatını kurtarır. O her zaman gülümser... Ama bu hep mutlu olduğu anlamına gelmez.
Dostum esir tutulmamalı... Onun evi denizler ve okyanuslar...
Fakat dostumun başı büyük dertte. Aslında şu anda yaşam mücadelesi veriyor.
Şu anda...
Şimdi...
Japonya kıyılarında yunuslar korkunç bir kadere sürükleniyor. En göz alıcı olanlar Dünya'nın dört bir yanındaki yunus parklarına dağıtılıyor. Gösteri dünyası onları esarete sürüklüyor.
Geriye kalanlarsa... Vahşice öldürüyor!
Lütfen bu katliama dur dememize yardım et.
Bu haberi yaymamıza yardım et.
Lütfen bize katıl ve bu haberi herkesle paylaş.
Lütfen dostumu esarete sürükleme.
Hayvanların kullanıldığı hiçbir gösteriye gitme!
Asla gitme!
Yunuslarla terapi bahanesini iyi araştır!
Esaretlerine tepki göster!
Onlar için en büyük tehlike ve tek umut biziz.
Tek umutları biziz...''

Bu tarz gösterilere gitmeyen ve hayvanların bu yönde eğitilmelerine karşı olan bir blogger olarak yazıyorum! Sirkler de biz eğlenelim diye hayvanlar acımasızca eğitiliyor! Aç bırakılarak, şiddet uygulanarak birşeyler öğretiliyor. Bunlara dur demenin vakti geldi. Elimizden birşey alındığı zaman ne kadar üzüldüğümüzü düşünün? Ya özgürlüğümüz acımasızca alınırsa? o zaman ne halde oluruz?

Unutmayın hepimizin DOSTU VAR!

Blogunda, facebook sayfanda, twitter hesabında, instagram profilinde her yerde ama her yerde paylaşmanı rica ediyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder