Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

8 Eylül 2014 Pazartesi

KONUK YAZARLIK #2 BEYAZ BEGONVİL (GÜLŞAH) / EN ÇOK KULLANDIĞINIZ 3 MAKYAJ ÜRÜNÜ :)

Canlar hepinize tekrardan merhabalar bugün ikinci konuğum beyaz begonvil blogunun sahibi benim yeni tanıştığım ama çok tatlı ve çok sevdiğim gülşah beni reddetmedi bloguma konuk oldu kendisine çok çok teşekkür ederim ve sizleri gülşah ile baş başa bırakmadan önce ilk konuğum olan cansuyumca blogunun sahibi cansunun yazısını okumak isterseniz buyurun tık tık :) ve gülşah'la sizleri baş başa bırakıyorum :)

Merhaba:))
Ben beyaz begonvil sahibesi Gülşah.Evliyim ama hala öğrenciyim .Okuma aşkı başka bişi naparsınız =)
Blogumda moda,kendin yap projeleri,makyaj,yemek tarifleri,dekorasyon önerileri gibi bir çok konuda yazılarımı paylaşıyorum.Blogum sayesinde sürekli kendimi yenilediğimi düşünüyorum.Yolunuz düşerse mutlaka bloguma beklerim.
Bende cansuyumca gibi ilk defa konuk yazarlık yapıyorum.Bu fırsat için de sevgili Buse'ye teşekkür ediyorum.

Sizlere şu sıralar makyaj yaparken kullanmayı çok sevdiğim hatta olmazsa olmazlarım arasında olan 3 ürünü tanıtmak istiyorum.
Hadi gelin bakalım nelermiş bunlar.


Farmasinin bu minnak allığı tam bana göre.Bazı allıklar suratınıza ağır gelir yada bir süre sonra sivilce oluşumuna neden olur ya Farmasinin bu allığı kesinlikle böyle şeyler yapmıyor.Sadece kullanırken fırçayı sürdüğümüzde çevreye tozlarını çok döküyor o kadar :)





        Bu sene Farmasi bana mucize gibi geldi diyebilirim.Hem uygun fiyatlı ürünleri var hemde cilde dost.
Bu b&b kreme bayılıyorum.Diğer fondötenler gibi ciltte ağırlık yapmıyor.Sürdüğümde ay cildim bozulcak korkusu yaratmıyor.Cilde parlak bir hava veriyor ve aynı zamanda ciltte oluşan yağ bezelerini kurutuyor.


Birde Avon Colortrend kalemim.Avon'un göz kalemlerine bayılıyorum.Yumuşak bir uca sahip ve sürdüğümde istediğim koyuluğu elde ediyorum.



Benim anlatacaklarım bu kadar :))Konuk yazarlığımın sonuna geldim :)

gülşah yazın için gerçekten çok teşekkür ederim ellerine sağlık çok beğendim ve avon markasının çoğu ürününü beğeniyorum colortrend kalemleri gerçekten uçları çok yumuşak ve rahat bir sürümü var..seni yine tekrar beklerim bloguma tekrar çok teşekkür ederim sevgili canlar umarım konuğumun yazısını çok beğenmişsinizdir yorumlarınızı bekliyorum :) görüşürüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder