Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

20 Kasım 2014 Perşembe

İNSTAGRAM DA TANITTIĞIM ÜRÜNLER BLOĞUMDA :)

 Ayrıca beni instagram da nagehanbuse13 adı ile bulabilirsiniz ya da sağda en tepede instagram simgesi var linkim orada bekleriiim..

 Bugun sizlere oriflame sparkle in paris simli vücut losyonunu kisaca anlatacagim..İlk olarak urun 200 ml ve ben bunu uzun zaman once aldim ama sadece davete,dugune giderken kullaniyordum daha sonra gunluk kullanim icinde cok abarti olmadigini fark ettim ve gunluk olarakta kullanmaya basladim..kokusu cok guzel seker tadinda bir kokusu var :-) tek sorun elinize aldiginizda losyonu surdukten sonra ellerinizdeki simle cok fazla oluyor ve cikmak hic bilmiyorlar sabunlu su ile anca cikiyor..kaliciligi baya uzun ben aksam davete giderken kullandim hala az cok simleri duruyor..simli olmasi benim hosuma gitti cok begendim ben set olarak aldim deodrant,vucut losyonu ve dus jeli de vardi onlar bitti ama seri olarak harikalar bence bir sans verip denemelisiniz..
 cekilis sayesinde tanistigim bir urun ve simdiden bir tane daha alip stokunu yapmissam demek ki cok begenmisimdiir..kendisi mac yag kontrol edici losyondur ben genelge sabah yuzume maskemi yaptiktan makyajima baslamadan once kullaniyorum alin bolgemde ve burun bolgemdeki yaglanmayi cok basarili bir sekilde onledigini dengeledigini dusunuyorum..kisaca anlatayim akiskan yani sikmaniza gerek yok kapagini actiginiz an hemen geliyor bende ilk kullanimda bunu bilmedigim icin kucuk bir ustum basim batma durumu yasadim :-) urun 30 ml bende ki..
 Uzun zamandır kalem rujlardan istiyordum ve gratiste uygun fiyatlı bir ürüne denk gelince hemen aldım..Koyu renk alma sebebim ise açık tonlarını kimsenin beğenmemesi yapış yapış oldugu hakkında bir çok yorumlardı..Bende hem sonbahar geldi hem de bu beğenmeme durumu olunca koyu rengini aldım e124 bendeki..Koyu bordo rengini tam veriyor..Ruj kalıcı 1 1.5 saat en fazla..Daha sonra rengi dudak çevresindeki çizgilere doluyor bir tek sorunum dudak çizgilerine dolması oldu ama şöyle yapabilirsiniz koyu mat bir ruj sürüp üzerine de bunu sürerseniz eminim daha başarılı performans sergileyecektir..
 Gelelim bugunun ilk parfumune kokusu gercekten romantik ben migrostan aldim sanirim 23 tl gibi bir fiyati vardi indirimle..adi emotion aromel romance eger romantik ne agir ne de cok hafif bir parfum ararsaniz bu aklinizda bulunsun henuz baska kokularini denemedim eger tavsiyeleriniz varsa beklerim yorumlarinizi..Kokusu kalici sabah saat 10 da disari ciktim ve eve geldigimde dun aksam 4 bucuk vardi kokusu ilk siktigim gibi duruyordu..
Yves rocher ait bu 3 dakikalik maske benim 1.5 aylik kullandigim hem sevdigim hem sevmedigim bir urun oldu..jel kivaminda ve kokusu harika zaten icinde kirmizi meyveler var sanirim..Bu urun ile anlastik aslinda.haftada iki ya da uc kez kullaniyorum gunduz kullanmayi tercih ediyorum maskeyi kullandiktan sonra yuzumde ferah bir koku oluyor en cok hosuma giden kismi kokusu oldu..yuzu temizliyor hissi kesinlikle veriyor ve temizliyorda harika bir urun 10 uzerinden 8 derim.sevmedigim ozelligi sadece etkisi kalici degil bu da benim sadece sevmedigim ozelligi oldu sanirim...

2 yorum:

  1. Cok güzel olmus canim, hepsini bir araya toparlamissin ellerine saglik! :)

    YanıtlaSil
  2. Begendigine sevindim tatlim kisaca anlatmaya calistim sevindim hepsini bir araya toplayabildigime cok tesekkur ederim :-)

    YanıtlaSil