Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

22 Kasım 2014 Cumartesi

TAG: Me Time (Kendime Ayirdigim Zaman) :)

Herkese haftasonundan musmutlu bir merhaba..Sevgili blogger arkadaşım kendisine bayılıyorum bloğunun da linki burada eylemdelacroix beni kendi hazırladığı tag yazısına eklemiş çok çok teşekkür ederiiim kendisine..Tag yazımızın konusu kendime ayırdığım zaman en sevdiğim vakittir kendime ayırdığım zamanlar :)

Haydi başlayalım o zaman ;

1. Yalnızken ne izler veya okursun?

 Ben yalnız iken çok fazla film izlerim yani okuma-izleme durumu içinde..Dizi olarak medcezir ve urfalıyam ezelden favorilerim..Yabancı dizilerde revenge,teen wolf ve greys anatomy eski bölümlerini tekrar tekrar izlerim her zaman..
         Okumaya gelirsek şu an aynada aşk vardı isimli kitabı okuyorum farklı yaşlardaki üç bayanın aşk durumlarını anlatıyor.Tavsiye ederim hem duygusal hem romantik güldürüyor da her duygunun bulunduğu bir kitap..


2. Kendine ayirdigin zamanlarda ne giyersin?

  Benim ev halimle dışardaki halimi bir araya getirin tanıyamazsınız :) evde çok rahatım bakımımı her şeyi yaparım ama kıyafete gelince polar pijama t-shirt üzerine kalın kazak ayaklarımda ev botlarım tepemde asla dışarıya çıkarken yapamayacağım mükemmel topuzum olur..


3. Me-time güzellik ürünlerin nelerdir?
  Saç maskemi hazırlar yaparım ve manikür ve pedikürümü yaparım bu kadar çok uğraşmam ki evdeyken :) Bir de göz makyajlarımı yaparım farklı farklı denerim resimlerini çekerim..


 4. Aktüel en sevdigin ojen hangisidir?
  Oje bende çok tercih edemiyorum malesef ama şu ara en çok golden rose markasına ait nude renkli hafif grili gibi  05 numaralı ojesini sürerim..

  
 5. Kendine ayirdigin vakitte ne icer veya ne yersin?
nescafe,latte ve çay çok tüketirim genelge hep yine kendime ayırdığım vakitte de aynıdır..Ayrıca annemin harika ötesi tarçınlı kekini hep yerim :)
 

 6. Aktüel en sevdigin mum hangisidir?
Romantik ortamları çok severim ben kendimi bildim bileli hep böyleyimdir..En favorim bath & body works markasına ait mint chocolate ve pumkin caramel latte ikisinin de kokuları harika tatlı tatlı..

  
7. Yalnizken disarida da vakit gecirir misin?
Yürüyüş yaparım sahilde ve ara sıra bir cafe de pek kalabalık olmayan yerlerde kahvemle müziğimle ayrıca da manzara ile kendimi rahatlatırım düşünmemeye çalışırım kötü şeyleri..
  

8. Tek basina sinemaya film izlemeye gider misin?
Elbette aynı eylem'in de dediği gibi sinemaya illa ki biri ile gitmek gerekmez kendi başına bence daha iyi olur kendim gittiğim zaman duygusal filmleri ve romantik filmleri tercih ederim.. 

  
9. En sevdigin online-shop?
    bonusbay.

  
10. Eklemek istedigin bir seyler var mi? Kendine ayirdigin vakitte daha neler yaparsin?
Bloğumda nasıl yazılar yazabilirim farklı şeyler düşünmeye çalışırım planlarım ve olanları düşünürüm yani hiç hak etmediğim şeyleri çok şükür zarar görmeden atlattım şimdi daha iyiyim ama hep neden diye düşünürüm hani bazen hiç olmaması gereken bir şey olur ve sizi çoğu şeyden alıkoyar ve siz ben bunu hak ettim mi? dersiniz ya hep düşünürüm ben ya :) 
Tag yazımızın sonuna geldik Eylem'e tekrardan çok teşekkürler çok sevdim bu tag yazısını konusunu ellerine emeğine sağlık ve bende üç kişi'yi bu tag'a eklemek istiyorum
        
 1-misstuti 
        
 2-melodie'nin pembe dünyası 
        
 3-gunerenkkat 
     
kendinize iyi bakın iyi hafta sonları sevgilerr :) 
 
 

10 yorum:

  1. Harika olmus kuzum cevaplarini keyifle okudum. Cidden en rahati kendimize ayirdigimiz zamanlar oluyor. Missss :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begendiğine sevindim balıım aynen insanın beyni rahatlıyor daha sağlıklı düşünüyor karar veriyorr miss misss :) :)

      Sil
  2. Tag ve Mim olaylarına bayılıyorum doğrusu, güzel bir mim olmuş

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle balim bende bayiliyorum senin de katilmani isterim elbet istersen :-) begenmene sevindim balim

    YanıtlaSil
  4. canım çok teşekkür ederim tag için geç oldu ama cevapladım :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur mu öyle şey ne zaman musait oldun mu o zaman :) çok teşekkürler hemen bakıyorum emeğine sağlık :)

      Sil
  5. Çok güzel bir tag keyifle okudum canım blogunu izlemeye aldım ben de beklerim bloguma sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine çok sevindim balım çok teşekkür ederim takipteyim bende seni sevgiler öptüm çok :)

      Sil
  6. Sizi Blogger Haritamıza ekledim.
    http://bloggerharitasi.blogspot.com.tr/2014/11/tak-takstr-giy-yakstr.html
    Aynı zamanda google+/twitter/pinterest hesaplarımdan da paylaştım. İlginiz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederi emeğinize sağlık bende sizi hemencik takibe aldım asıl ben teşekkür ederim çok opüyorum sevgilerr :)

    YanıtlaSil