Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

29 Kasım 2014 Cumartesi

ŞAL-ATKI MODELLERİ / SCARF MODELS 2014-2015 :) #5

Herkese merhabalar uzun bir aradan sonra sonunda sizlere ve bloguma kavuşabildim :) Kusuruma bakmayın ilgilenemedim sizlerle blogla çok çok özür dilerim bir ay sonra sınavım var 5 ocak'ta ondan sonra sizlerleyim bir sürü yazı hazırladım onları yayınlayacağım..Bu da sonbahar-kış alınması gereken serinin 5. 'si ve şal/atkılar bildiğiniz gibi hem olmazsa olmaz hem de soğuk havalarda ısınmaya çalışırken bize yardımcı olan bir eşya..
           
Ben sonbahar ve kış hava soğuk olan her an şal/atkı olmadan asla yapamam..O kadar birikmiş aldığım şal/atkı var ki geçen daha hiç takmadıklarımı görünce kendime yuh dedim açıkcası :)
            Sizler sever misiniz şal/atkı yoksa boğucu geldiği için arada bir mi takmayı tercih edersiniz yorumlarınızı eksik etmeyin bekliyorum..
            Bende en beğendiğim şal/atkı modellerinde bir resim koleksiyonu oluşturdum çok önceden ve neden sizinle paylaşmıyorum ki dedim kendime benim şal/atkı resim koleksiyonum en sevdiklerim en beğendiğim resimler bu şekilde..Beğendiniz mi?
            Ayrıca şal/atkılarınızı güzel bir şekilde yerleştirmeyi unutmayın ki uzun süre yıpranmadan kalsın yukarıdaki resim gibi bir dekorasyon yapabilirsiniz ya da dolap askılarına asmayı tercih edebilirsiniz..



























 kendinize iyi bakın benden istediğiniz özel bir istek yayın varsa bana yorum bırakabilirsiniz ya da blogumda en favori 3 makyaj ürününüz ile konuk olmak isterseniz bornova74@gmail.com adresi ile bana ulaşabilirsiniz..yorumlarınızı bekliyorum hepinizin :)
         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder