Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

30 Kasım 2014 Pazar

SMOKEY EYE MAKE-UP / DUMANLI GÖZ MAKYAJI :)

Herkese merhaba ve iyi haftasonları dilerim :) Bugün sizlere makyaj ile alakalı bir yazı hazırladım konumuz smokey eye makeup yani dumanlı göz makyajı..Bu makyaj her göz tipine yakışır kesinlikle ben çok beğeniyorum ve uygulanışı ise çok basit pratik geliyor bana ayrıca özel günleriniz için çok ideal ama gün içerisinde de koyu renk makyajlar size göre ise bu da tam sizin makyaj kriterlerinize girer o zaman..
       İlk olarak dumanlı göz makyajları için adım adım kısaca bahsedeyim sonra sizleri resimler ile baş başa bırakacağım en sona ise bir dumanlı göz makyajı videosu koyacağım. Hepimizin bildiği şeyler elbette dumalı göz makyaj başlangıcında yapılması gerekenler..
Göz kapaklarımıza far bazı uygularız ten rengi ile sağlam bir zemin hazırlarız daha sonra makyajı daha düzgün yapabilmek için gözün dış kısmına yatay olacak şekilde bant yapıştırırız aşağıdaki gibi olucak aynı.
Daha sonra siyah rengini eşitleyecek bir renk yani beyaz,şampanya rengi altın tonlarında gibi bir renk ile tüm göz kapağına uygulayıp gözün dış kısmına ise sadece siyah farı uygulayıp dağıtacağız gözün katlanma kısmı da dahil dağıtılacak yerler için..
   Tabi en son dağıttığımız siyah farın üzerine sadece koyulaştırıcaz tekrardan siyah far ile dağıtmadan şekli de bozmadan..
  göz pınarlarına beyaz renk uygulayabilirsiniz..Ayrıca kaş altınıza beyaz ya da ten rengi uygulamayı unutmayı..
    Siyah göz kalemi ile de üst ve alt kirpiklerinizin diplerini koyulaştırabilirsiniz ve katlanma kısmına illa ki siyah renk gerekmez koyu kahve de uygulayabilirsiniz..











Beğendiğim ve tam smokey eye makeup yani dumanlı göz makyajını yansıtan resimler ise bu şekilde ben çok beğeniyorum bu göz makyajını..Eğer hala tam olarak yapamadığınızı düşünüyorsanız aşağıdaki video'yu izlemek size daha da yardımcı olabilir iyi seyirler..



bir de daha kolayını isterseniz alttaki var 


                      
Bu makyajları yapan kişi harika bir youtuber..Kendisi çok profesyonel makyajlar yapıyor göz makyajlarına bayılıyorum zaten hesap ismi ''easy neon'' ben kanalının linkini de koyuyorum ''easy neon''

4 yorum:

  1. Harika bir yazi olmus güzelim, smokey eyes'i gece makyaji olarak cok begeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlım beğendiğine çok sevindim :) gece makyajı olarakta çok şık duruyor kesinlikle dikkat çekici

      Sil
  2. En sevdiğim göz makyajından biri, çok güzel paylaşım tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok severim hele de özel günlerde bayılırımm beğendiğine sevindim tatlım teşekkür ederim :)

      Sil