Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

17 Kasım 2014 Pazartesi

UZUN SAÇ MODELLERİ / LONG HAİR STYLES :)

Herkese merhabalar sizlerle ilgilenemedim ama bu hafta bir çok yazı hazırlayıp yayınlayacağım telafi ediyorum yavas yavas inşallah :) Bugün sizlere uzun saç modelleri resimleri paylaşacağım hem de daha sağlıklı uzun saçlar için kısa kısa bilgiler vereceğim..Uzun saç emek ister hepinizin bildiği gibi yazın uzun saçtan sıkılıp saçlarını kısacık kestiren çoktur bende kestirdim upuzun saçlarımı ama hemen uzadılar çok mutlu oldum bundan sonra uzatıcam zaten karar verdim bana uzun saç şart :)

Ben uzun saç için uyguladığım küçük bakımları sizinle paylaşmak istedim ve hem de resimlerle içiniz açılsın saçlarınızı uzatmak istemeniz için harika upuzun resimler bulmaya çalıştım umarım beğenirsiniz..İlk olarak saçlarınıza uzun uzun bakmak için vaktiniz yoksa maskeler,kremler,yaglar için ya da butçeniz kısıtlıysa bim marketlerde 3.25 tl'ye bir çok yağ karışımından oluşan saç bakım yağı var her banyodan önce sürüyoruz 5 dakika bekleyip duruluyoruz daha sonra şampuan krem kullanıyorsunuz zaten..Bu saç bakım yagını almanızı tavsiye ederim..

İkincisi de zeytinyağı..Saçınızın uzunluğuna yetecek kadar kullanın bunun için ölçü vermiyorum çünkü saç boyutuna göre değişiyor ölçeği..Benim saçlarım omuzlarımdan az aşağıda uzun ben bir iki yemek kaşığı ile yediriyorum..yeterli oluyor 5-10 dakika bekleyip durulamanız yeterli..Ayrıca saçınızı üç günde bir yıkayın bırakın saçınız kendi yağıyla beslensin daha çabuk uzar saçlarınız o zaman..Ve biraz da sizlere destek olayım bu resimlerle daha çok uzatmak isteyin..
















Baksanıza böyle bakımlı saçlarınız olsa fena mı olur hem daha çok model yapma şansınız olur hem de daha havalı olursunuz bence :) sizin saçlarınızda uyguladığınız başarılı buldugunuz bir bakım türü varsa benimle paylaşmaya ne dersiniz? yorumlarınızı eksik etmeyinn :)

2 yorum:

  1. Assagidan 5. fotograftaki sacin rengine ve modeline ba-yil-dim!!!

    YanıtlaSil
  2. Gercekten harikaymiss sana da gider bence eylem dusunmelisin bunu bak :-) ben asagidan 3. Resmin asaletine modelini cok begendiiim cok guzell kuzum

    YanıtlaSil