Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

22 Nisan 2016 Cuma

Essence ''08 Apricotta'' Far (Aydınlatıcı)

Merhaba hanımlarrr, uzun zamandır aranızda olamadım ve yazı da yazamadım bildiğiniz gibi lys sınavına hazırlanıyorum ve vakit bulunca da size yeni aldığım kısa sürede favorim olan bir üründen bahsetmek istiyorum.

Ürün aslında bir far ama far olarak değil de daha çok aydınlatıcı olarak uygun.

çünkü o kadar doğal bir ışıltısı var ki anlatamam, yani ben mat ten ürünlerini çok severim hepte mat ürün kullanırım elimde mary lou veya becca aydınlatıcı dahi hiç biri yok, o kadar sevmezdim aydınlatıcıları fakar ''Görkem karman'' önerince bir de rossmann'da görünce hadi bir denemenin ne zararı olur dedim ve aldım.


Size elmacık kemiklerimde duruşunu da göstereceğim, içerisinde sim vs. yok doğal bir ışıltıya sahip 





Numarası 08 apricotta

Tek sorun ben açamayınca kapağı kırıldı yani baya nazik olmak gerekiyor



Bu da elimdeki duruşu, baya da kalıcı bir ürün

Ben aslında şu şekilde kullanıyorum elimde flormarın likit aydınlatıcısı var hiç aydınlık vs veren bir ürün değil sadece ufak simleri var ve bir köşede öyle bekliyordu, ben de likit aydınlatıcıyı uyguluyorum elmacık kemiklerime ve üzerine de bu toz olan apricotta olanı sürüyorum çok daha güzel oluyor, hemde beğenmediğim aydınlatıcıyı bu şekilde değerlendirmiş oluyorum.



Bu resimde de elmacık kemiklerimde tek kat uygulanmış hali mevcut, iki kat üç katta sürerek aydınlatıcı özelliğini arttırabilirsiniz.

Bu ürünü bence aydınlatıcı olarak piyasaya sürmeleri daha iyi olurdu çünkü çok başarılı bir ürün ve ben far olarak hiç başarılı bulmadım.

Belli belirsiz bir renk veriyor göz  kapağına anca göz pınarları için aydınlatmak niyetine uygulanabilir.

Ürün essence markasına ait ve gratis,rossmann gibi mağazalarda bulabilirsiniz 7 tl olması lazım fiyatı da.


Umarım severek okumuşsunuzdur sizinde bu tarz keşfettiğiniz ürünleriniz varsa mutlaka yorum bırakın ve ürünü beğendiniz mi almayı düşünüyor musunuz fikirlerinizi yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayıınn :)

Bir sonra ki yazı da görüşmek üzere, sevgiler..





6 yorum:

  1. Çok doğal duruyor canim umarım bulurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tatlım, ay umarım ki bulursun bu ara çok satan bir ürün oldu :)

      Sil
  2. Elimde aydınlatıcı bol olunca bakmamıştım hiç. Size de cok yakısmıs :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehh o zaman en kısa zamanda bakman dileğiyle çok beğeneceksin eminim ki, çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. Beautiful

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. bu ürün benim de alınacaklar listemde :) çok amaçlı bir ürün olduğunu düşünüyorum :)

    YanıtlaSil