Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

23 Aralık 2020 Çarşamba

Beaulis Dare It Slım Ruj ''128 Caramel Nude''

 Herkese merhabalar,

Nasılsınız? 

Kısa bir aradan sonra pandemi karantinasında sizlerleyim, evet bir bloğum olduğunu hatırladım. Sizlere güzel taze bir ürün tanıtmak istedim, henüz yeni bir ürün beaulis markasına ait dare it koleksiyonuna ait bir ruj.







İndirimden 10 TL gibi bir fiyata aldım indirimsiz 24 TL

Ürün rengi tam bir joker renk. Her türlü kombine ve makyaja uyum sağlayabilir ister günlük ister gece makyajına ben özellikle yoğun göz makyajına çok uyumlu buluyorum.



Toplamda 6 rengi var ve bendeki 128 numara Caramel Nude isimli rengi. Kahve alt tonlu bir nude.


Bendeki duruşu bu şekilde. Dudak kalemine ihtiyaç olmuyor çünkü ruj ile rahatlıkla çerçeve yapabiliyorsunuz ince bir tasarıma sahip olduğu için zorluk çıkarmıyor.


Ürünü Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.

Umarım beğendiğiniz faydalı bir yazı olmuştur. Okuduğunuz için ve yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim. Sizlerin de beklediği ürün yorumları varsa yorumlarda belirtebilirsiniz.

Teşekkür ediyorum, Sevgiler..









2 yorum:

  1. Fotoğraf çok özel, fotoğraf çekimi için tebrikler, mükemmel rujla verdiğiniz gülüş için teşekkürler.
    Maurizio

    YanıtlaSil
  2. nice products and beautiful smile

    YanıtlaSil