Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

28 Nisan 2015 Salı

Gezelim Görelim ; İzmir (Urla) Aydilek Köyü!

Herkese Merhabalar!
Bildiğiniz gibi ''gezelim görelim'' köşesini 2 hafta önce ''Özbek gezisi'' ile başladım yazmaya, bir önce ki yazıyı okumak için kırmızı yazının üzerine tıklamanız yeterli!
Bugün ise geçen pazar gittiğim ''aydilek köyü'' nden bahsedeceğim, aydilek köyü, özbek'in az ilerisin de ve en baştan söylemek lazım fazlaca huzur dolu bir yer ve ufacık bir yazlık kasaba, çok güzel denizi,havası,çiçekleri, evleri insan gözlerini alamıyor bakmaktan.
Bakalım neler varmış;

gezelim görelim, bornova74, izmir

Bu ilk gördüğünüz resimde koyun ve yavrusuna bayıldım, bırakamadım o kadar güzeldiler ki ve yeni doğmuş yavrusu birlikte çok mutluydular her hallerinden belli oluyordu! 

gezelim görelim, bornova74, izmir


gezelim görelim, bornova74, izmir

gezelim görelim, bornova74, izmir

En güzeli ise deniziydi dibi gözüküyordu ufak ufak balıklar vardı onu da çektim en aşağıda göstericeğim!

gezelim görelim, bornova74, izmir

Çiçekler ise her taraftaydı ve her yeri deniz ve çiçek kokusu sarmıştı.. Zaten sahil kısmında kimse yoktu yaşayan özel olarak yapılmış gibi boş huzur dolu bir manzara var karşınızda!
Şimdi en yukarıda balıklar gözüküyor dedim ya denizin dibinde bakın alttaki resme iyice minik balıkları görüyor musunuz?
Daha yavrular bir sürü halindeydiler ve ilk defa bu kadar çok balığı bir arada gördüm.

gezelim görelim, bornova74, izmir

                                        Poz vermeden olmazdı çiçeklerimle!  Deniz de sıcacıktı.

gezelim görelim, bornova74, izmir

Ani çekilen resimler çok şahane oluyor sanki, övülmek gibi olmasın hiç zaten övülmeyi hiç sevmem!
Ama şu manzaraya bakın, tek kelime huzur desem yeter!

gezelim görelim, bornova74, izmir

Kapanışı ile çiçeklerimle yapmak istedim, çünkü sizlere mucizeyi anlatmak istedim.
Çiçeği görüyorsunuz dimi, her rengini,asaletini, dallarını birbirleri ile nasıl bağlı olduklarına işte bunları RABBİM yaratıyor ya ben her gün şükrediyorum bu güzellikler için neden mi? Bu güzellikleri görebildiğim için, çiçeklerin kokularını alabildiğim için ve bundan yoksun insanlar için dua ediyorum görebilmeleri, hissedebilmeleri için..
Hepimiz iyi, kötü şeyler yaşarız hatalar yaparız pişman oluruz ama hiç hayata iyi yönden baktınız mı?
Yaşadığınıza şükredebildiniz mi?
Görebildiğinize şükrettiniz mi?
Ne gerek varmış boş şeyleri dert etmeye diye düşündünüz mü hiç?
Bence şimdi şükredebilmenin tam zamanı!

gezelim görelim, bornova74, izmir

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim, emeklerinize sağlık sevgiler!

24 yorum:

  1. Ne kadar güzel ve temiz bir deniz ayaklarımı sokasım geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. su çok sıcaktı ben dayanamadım soktum ayaklarımı :) senin için de umuyorum böyle güzel bir yerde az da olsa vakit geçirmeni çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. eline gönlüne gözüne sağlık:)
    Urla harika bir yer gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Hatice hanım çok mutlu oldum beğendiğinize :)

      Sil
  3. Ne kadar güzel bir yer. Resimler muhteşem hayran kaldım.

    YanıtlaSil
  4. Hayatın güzelliklerini malesef boş şeyleri dert etmekten göremiyoruz.Paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle, ben çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. denizin papatyaların güzelliği :) insanın ömrü uzar burada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum sana Ecem'cim, cennet gibi :)

      Sil
  6. Her şey ne kadar güzel.. Deniz ne kadar temiz.. Parlıyor adeta...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cennet sanki, Çok sevindim beğendiğinize çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Harika olmuş tatlım! Görseller daha büyük bile olabilirdi hattakine:) Böyle güzellikleri gördükçe insan yaşamanın değerini daha da anlıyor ve şükrediyor gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok sevindim canım benim, görselleri büyüttüm ama bu sefer de bulanık oldu ama bir daha ki sefere resimler büyük olacak, katılıyorum sana aynen öyle :)

      Sil
  8. Cennete düşmüşsünüz.Doğal harikalar ne mutlu.Keşke insanoğlu da her zaman değerini bilse şu tabiatın verdiklerini !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de :) Keşke, bazıları da başını elektronikten kaldırdığı zaman anlayacak doğanın değerini :)

      Sil
  9. İzmir resmen insanın hayatında bir ayrıcalık, bizim yerimize de tadını çıkarın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öyle izmir bir harika elbette çıkarırım beklerim buraya da :) Her şehir harikadır :)

      Sil
  10. Ilk kez duydum köyun ısmını harıka bır yer fotograflardan anladıgım kadarı ıle:) Yeni keşfettim sizi bundan sonra takipçinizim benım sayfama da beklerım :) http://bukombinsenin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk kez gittim gördüm öğrendim, kesinlikle harika bir yer :) Çok teşekkür ederim elbette :)

      Sil
  11. Canimm ne güzel kareler bunlar, icim isindi valla. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlıım beğendiğine çok sevindiiim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Harika fotoğraflar çekmişsiniz.İzmir canım memleketim ne kadar çok özeldim.
    Urla harika bir yer.Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğinize çok sevindim çok teşekkür ederim :) O zaman en kısa zaman da izmir'e gelmeniz dileğiyle, kesinlik öyle rica ederim ben teşekkür ederim ilginiz için :) sevgiler

      Sil