Merhabalar,
Reklam,işbirliği ve sorularınız için bornova74@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

1 Mayıs 2016 Pazar

Urla Enginar Festivali 2016

Herkese Merhabalar,
İzmirliler'in bildiği gibi veya izmir ile bu tarz etkinlikler ile ilgiliyseniz biliyorsunuzdur Urla enginar festivali vardı 3 gün boyunca,

Cuma gününden pazar gününe kadar sürdü ve her gününde ayrı bir yoğunluk vardı, benim yaşadığım yer urla/çeşmealtı olunca da gitmemek elbette olmazdı.

Bende madem gittim sizleri de gezdirmiş olmak istedim görsellerle,videolarla






Bu festivalde tek söz konusu enginar değildi el emekleri,ev yemekleri, kıyafet, aksesuar ve daha bir çok şey vardı..

























Konserler de vardı, canlı yayında çok değişikti çünkü hiç bilinmeyen bir yer 2-3 yıldır aşırı kalabalık oluyor eskisine göre kışın yine sessiz sakin bir yer tabii.

Çok eğlenceliydi yorulsanız da değiyor.

İki tane de video ekliyorum ve umarım ki izlerken keyif alırsınız




En sondaki çiftlerin dansına da hayran kaldım ve şarkı söyleyen bayanın da sesi çok hoşuma gitti sonuna kadar izleyip dinledim.


Bir sonraki sene mutlaka uğrayacağınız yerlerin planında bu festival de olmalı mutlaka

Umarım sizde beğenmiş ve gitmiş kadar olmuşsunuzdur okuduğunuz için teşekkür ederim 

Sevgiler

3 yorum: